7 תשובות
אי אפשר
אנונימית
אני די בטוחה שזה לא אפשרי זה ממש קשה
להוזיז את האצבעות ברגליים
כשיש לי שיתוק שינה אני פשוט עוצמת עיניים אבל מנסה לא להירדם שוב כי אז הןא ימשיך לי לעוד שיתוקים
לזיז את הידיים, לנשום עמוק, לא לפחד וגם לנסות לא להיות בלחץ ולהבין שזה תופעה פיזית
אי אפשר עד שלא קמים
להפסיק לנשום