3 תשובות
נעבור את התקופה ביחד, אני מאמינה בכולנו.
אני מה זה עושה שנצ עד חצות אחרי בית ספר....
אני מה זה עושה שנצ עד חצות אחרי בית ספר....
הכל יהיה בסדר מקווה בשבילך שיעבור מהר,באמת מעצבנים שככה עשו, אבל בהצלחה :)
כולנו איתך
באותו הנושא: