3 תשובות
נעבור את התקופה ביחד, אני מאמינה בכולנו.
אני מה זה עושה שנצ עד חצות אחרי בית ספר....
הכל יהיה בסדר מקווה בשבילך שיעבור מהר,באמת מעצבנים שככה עשו, אבל בהצלחה :)