5 תשובות
מספר מה עובר עליו, מה מפריע לו, מה קשה לו, מה הבעיה שהוא ניצב בפניה.
אני לא הייתי מרגישה כל כך בנוח לשתף מישהו זר
פשוט אומר מה עובר עליו ועל תחושות ורגשות שלו
הרבה אנשים פורקים פה כי אף אחד לא באמת מכיר אותם אז אי אפשר כל כך לשפוט
אם לא מכירים אותך יותר קל לספר כי זה בן אדם שלא תפגוש כנראה וזה אנונימי, מספרים מה שרוצים כל אחד מה שהוא עובר ומה שבא לו, לפעמים סתם לדבר עם מישהו כי יש כאלה לבד ואין להם מי לשתף, לא לכולם יש חברים לדבר איתם
הוא פשוט פורק מה שיש לו על הלב תחושות וכאלה
בדרך כלל יותר נוח לשתף מישהו זר כי אתה לא מכיר אותו אז אתה לא מרגיש מוזר
מה שהוא מרגיש וכן