התחברות
הרשמה
אם רשמתי על דף בס"ד ורשמתי בדף סתם דברי חול אז הדף חייב גניזה?
25 באוגוסט 2022, 14:52
דפים
מחברות
גניזה
3 תשובות
לא
princess_
עיין כאן:
קישורים מצורפים:
זריקת דף עם בס"ד
[
[ א ב י ה ]
לא.
ע
ערפל
באותו הנושא:
עשיתם פעם שליפים? רשמתי שליפים על הקירות ואני חייבת להוריד את זה יש לי בגרות חחח ורשמתי את זה עם עט אשכרה
רשמתי לו שאני חוזרת לישון והוא אמר דברי איתי שתקומי י מה לרשום?
רשמתי את זה כבר אבל אני חייבת שתקראו הכל בבקשה אני בוכה
גניזת ספרי קודש - מה עושים בסוף אם כל הדפים ספרים עלונים של קודש/גניזה/?
רשמתי לו להפסיק לשחק שאנחנו מדברים, הוא פשוט מסנן רשמתי מה הקטע שלך והוא לא מתייחס
מה זה אומר לקחת לגניזה?
מצאתי ספרי תורה ליד בית כנסת ונאמר לי שהם הולכים לגניזה, מותר לי לקחת אותם במקום שילכו לגניזה?
מישהו קרא לי חכמה אז רשמתי לו "חמוד אתה משהו" ואז דיברנו קצת ורשמתי לו כזה
אם אני כותב בסד בתחילת דף הוא צריך ללכת לגניזה?
רשמתי לאקס שלי משהו עצוב אבל הייתי חייבת
הקראש שלי קרא לי ביומן (ורשמתי עליו שם דברים) ואז הוא בא אליי