התחברות
הרשמה
אם אני כותב בסד בתחילת דף הוא צריך ללכת לגניזה?
4 בספטמבר 2022, 22:00
מושגים
יהדות
כתיבה
דתיים
לשון עברית
4 תשובות
לא
ס
סופר סטאר
לא
N
No nickname...
לא, רק 3 מילים מפסוק
c
compass
לא
רק פסוקים ושם ה'
י
יוקולילי
באותו הנושא:
מה זה אומר לקחת לגניזה?
מצאתי ספרי תורה ליד בית כנסת ונאמר לי שהם הולכים לגניזה, מותר לי לקחת אותם במקום שילכו לגניזה?
אני רוצה להתפטר מהעבודה בתחילת נובמבר, כמה זמן מראש צריך להודיע שאני אתפטר בתחילת נובמבר?
חילונים, אתם כותבים בסד בתחילת הדף? למה?
גניזת ספרי קודש - מה עושים בסוף אם כל הדפים ספרים עלונים של קודש/גניזה/?
שאלה לדתיים: אם יש לי מחברת תנ"ך שרשמתי בה קצת במהלך השנה וכל השאר זה סתם קשקושים - אפשר לזרוק או לשלוח לגניזה?
מה אתם חושבים על זה שהוא כותב שהוא צריך ללכת כותב ביי ועדיין נשאר מחובר?
הבגדי בית ספר שלי קטנים עליי באיזה שתי מידות כי קניתי אותן בתחילת שנה ואני צריך ללכת עוד שעתיים לבית ספר מה לעשות?
מבחן בתורה/גמרא(עם תשובות) צריך גניזה? אין שם ה'
איך כותבים באנגלית "היא מתחילה ללכת מתוך שינה" ?
אני צריך ללכת לאיקאה בראשון כדי ללכת או שלא צריך בגלל הקורונה