6 תשובות
יש בחלק מהבתי כנסת (אם לא כולם) כמו מקומות כאלה שזה תיבה שמכניסים לתוכה ואני לא יודעת איך בדיוק עושים גניזה אבל זה פשוט "לזרוק" דברים קדושים (ספרים וכו) בצורה מכבדת ולפי ההלכה
כמדומני יש כזאת מחזורית כזאת כחולה. ששם שמים דברי קדושה :)
תלכי לבית כנסת בשעת תפילה עם כמה שקלים לתרומה והם ידאגו לגניזה
זה אומר שמפרקים את התוכן לחתיכות קטנות כדי שהוא לא יגיע בשלמותו למקומות לא מכבדים. יש בתי כנסת שלוקחים כתבים לגניזה
אמאלה מצטרפת לשאלה
פעם אחת דתי בצומת נתן לי עלון כזה של בת מלך ואסור לזרוק ואין לי איפה לשים
מן פח מיוחד לדברי קודש