5 תשובות
לפי ההגיון שלי זה הכיוני לקחת ולא נחשב כגזל , אבל אני לא מבין בזה , אם אתה באמת חלוק בדעתך תשאל רב
את האמת שזו שאלה שאני חלוק בדעתי עליה, עשיתי דבר דומה עד לא מזמן - מצאתי ספר של שולחן ערוך והחלטתי לקחת אותו אליי, הוא מאוד עניין אותי חשבתי על כמה אני אפסיד אם לא אקרא בו, לדעתי אתה יכול לקחת.
מומלץ להתייעץ עם רב ברגע שתרד לבית כנסת, אך אני לא רואה סיבה שאתה לא יכול.
שואל השאלה:
אני גם חושב כמוך, רק רציתי לוודא שלא בצורה כל שהיא יחשב לי כמשהו שאסור.. לא יודע.. משתדל כמה שיותר להישמר מגזל ודברים כאלה
אנונימי
אם זה הולך לגניזה אז למה שזה ייחשב כגזל , בכל מקרה זה ייהרס
שואל השאלה:
הכוונה היא שלא יחשב לי גזל או משהו שאסור לי לפי ההלכה
אנונימי