17 תשובות
העבודה שלהם לצערי :(
עורך דין הוא עורך דין לכל דין...
לא משנה כמה נורא הבן אדם..
עורך דין הוא עורך דין לכל דין...
לא משנה כמה נורא הבן אדם..
בצע כסף.
כסף
לא בהכרח מאמינים לצד שלהם, אבל כן, זאת העבודה שלהם.
היו גם עורכי דין לאנשים נאצים בישראל.. (שהביאו אותם לישראל למשפט)
היו גם עורכי דין לאנשים נאצים בישראל.. (שהביאו אותם לישראל למשפט)
זאת העבודה שלהם..
על זה הם מקבלים כסף
הם חייבים להתמודד עם זה
על זה הם מקבלים כסף
הם חייבים להתמודד עם זה
הם לא אוהבים את זה אבל זה העבודה שלהם וזה הרבה כסף
אכפת להם יותר מכסף מאשר מצדק
אבל אני מניחה שלפעמים באמת מאשימים אנשים חפים מפשע אבל באופן כללי לרוב זה לא סתם האשמות
אבל אני מניחה שלפעמים באמת מאשימים אנשים חפים מפשע אבל באופן כללי לרוב זה לא סתם האשמות
אוקיי.
באנשים פה בילבלו המון דברים.
אין שום קשר לכסף (ברוב המקרים).
בכמעט כל מקרה כזה העורך דין הוא מטעם הסנגוריה הציבורית.
המשמעות-המדינה מצמידה לאדם סנגור שיגן עליו.
כל אדם זכאי להגנה משפטית, והמדינה מחוייב לספק לו כזו.
באנשים פה בילבלו המון דברים.
אין שום קשר לכסף (ברוב המקרים).
בכמעט כל מקרה כזה העורך דין הוא מטעם הסנגוריה הציבורית.
המשמעות-המדינה מצמידה לאדם סנגור שיגן עליו.
כל אדם זכאי להגנה משפטית, והמדינה מחוייב לספק לו כזו.
מה זה קשור^
היא שאלה למה שבנאדם יחליט לעבוד במקום שבו הוא מייצג אנסיפ ורוצחים?
היא שאלה למה שבנאדם יחליט לעבוד במקום שבו הוא מייצג אנסיפ ורוצחים?
זאת עבודתם. אני בטוחה שזה לצערם אבל אין מה לעשות.. הם לא יקבלו כסף אם לא
^^הוא לא בוחר.
המדינה בוחרת.
והוא מבין את החשיבות של זה.
המדינה בוחרת.
והוא מבין את החשיבות של זה.
עורך דין פלילי בוחר לעסוק בזה בידיעה שהוא ייצג פושעים^
^שהוא *עשוי* לייצג פושעים.
באותה מידה הוא *עשוי* להכניס אותם לכלא.
באותה מידה הוא *עשוי* להכניס אותם לכלא.
נכון באותה מידה הוא עשוי להכניס לכלא, אבל לא סתם בוחרים במקצוע הזה כשיש לך 50% סיכוי לייצג פושע. אם אתה בוחר להיות עורך דין פלילי בוודאות תייצג גם פושע באיזשהו שלב
^נכון.
ומה הבעיה בזה? הם לא זכאים לייצוג הוגן?
ומה הבעיה בזה? הם לא זכאים לייצוג הוגן?
אתה סתם מחפש על מה להתווכח מסביב, זה לא קשור. השאלה הייתה איך בנאדם מסכים לייצג פושע
^והתשובה היא שלא שואלים אותו.
שזה בדיוק מה שאמרתי.
שזה בדיוק מה שאמרתי.
באותו הנושא: