7 תשובות
הם מקבלים כסף על זה והרבה
הם מקבלים על זה הרבה כסף כנראה
זו העבודה שלהם,
אני מסכימה איתך שזה קשה "להגן" כבייכול על רוצח או פדופיל,אבל זו העבודה והוא מחוייב גם להגן על מקרים כאלו,
יש גם עורכי דין שמוסמכים רק למקרים מסוימים אם זה גירושין ועוד..
שואל השאלה:
אבל זה עדיין נוראי
אנונימית
מקבלים על זה כסף.
כי יש להם עדיין זכויות שצריכות להיות מוגנות זה שהוא אנס או פדופיל לא אומר שאין לו כבר שום זכויות. העורך דין תפקידו להגן עליו ולוודא שלא יקבל פסק דין חמור ממה שמגיע לו
זה עניין לא כזה פשוט כמו שנשמע. לפעמים אנשים מופללים או שיש עדויות שקר. ובמידה ויש הוכחות חותכות שהבן אדם ביצע את העבירה אז ההגנה פשוט תנסה להשיג לו תנאים יותר טובים במהלך השהות שלו בכלא, או עונש מופחת בתרומה לעזרה שלו למשטרה (במידה והוא מקושר לארגונים או אנשים שהמשטרה מחפשת) או , לדוגמה במקרים של פדופילים בעיקר, לסדר שהעבריין ישהה בבידוד או בתא נפרד בכלא משאר האסירים.
באותו הנושא: