28 תשובות
בעד
בעד
לפדופילים לא כי אם הם לא תקפו מינית ולא עשו שום דבר כלפי אף אחד אז לא
אלא אם כן הם כן
לפדופילים לא כי אם הם לא תקפו מינית ולא עשו שום דבר כלפי אף אחד אז לא
אלא אם כן הם כן
שואל השאלה:
למה נגד? הם הרסו לאנשים תחיים...
למה נגד? הם הרסו לאנשים תחיים...
אחרי שהם ימותו הם יפסיקו לסבול. הנפגעות והנפגעים (אלה שלא נרצחו) ימשיכו להילחם על חייהם כל יום.
לדעתי סירוס
לדעתי סירוס
שואל השאלה:
תנעצו אני חייבת לראות מה מנצח בעד או נגד
תנעצו אני חייבת לראות מה מנצח בעד או נגד
ברור שבעד!!! גם עינויים לפני שלא ימות בשקט
אנונימית
נגד
כי צריכים להכניס אותם לכלא לכל החיים ושיסבלו שם
כי צריכים להכניס אותם לכלא לכל החיים ושיסבלו שם
שואל השאלה:
רויטל
לא מגיע להם לחיות.
רויטל
לא מגיע להם לחיות.
^^
לרוב הם לא כל כך סובלים שם (לא כמו שמגיע להם)
עדיף להרוג אותם ולפנות מקום.
לרוב הם לא כל כך סובלים שם (לא כמו שמגיע להם)
עדיף להרוג אותם ולפנות מקום.
אנונימית
נכון
אבל כאילו
אני כן בעד שיהרגו אותם
אבל גם מצד שני
כל החיים בכלא זה נשמע סבל יותר גדול
אבל כאילו
אני כן בעד שיהרגו אותם
אבל גם מצד שני
כל החיים בכלא זה נשמע סבל יותר גדול
שואל השאלה:
החיים בכלא לא כלכך סבל,. מפנקים אותם שם.
החיים בכלא לא כלכך סבל,. מפנקים אותם שם.
כן.
"הקם להרגך השכם להרגו"
פיזית ונפשית.
אדם (אם בכלל אפשר לקרוא לו אדם) שאונס
מישהי, זה כאילו הוא רצח אותה.
מה יותר חמוּר?
לפוצץ מישהו מכות? או להלבין אותו בפני כל הכיתה, (יעני לספר עליו משהו מביך)
כמובן שלהלבין פניו ברבים יותר חמור, זה משאיר צלקת בנפש לכל החיים.
על זה אמרו חז"ל "כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים."
ולאנוס? זה אמאמא של הצלקת, לכל החיים, אז זה נחשב רצח.
ולכן רוצח, צריך למות.
"הקם להרגך השכם להרגו"
פיזית ונפשית.
אדם (אם בכלל אפשר לקרוא לו אדם) שאונס
מישהי, זה כאילו הוא רצח אותה.
מה יותר חמוּר?
לפוצץ מישהו מכות? או להלבין אותו בפני כל הכיתה, (יעני לספר עליו משהו מביך)
כמובן שלהלבין פניו ברבים יותר חמור, זה משאיר צלקת בנפש לכל החיים.
על זה אמרו חז"ל "כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים."
ולאנוס? זה אמאמא של הצלקת, לכל החיים, אז זה נחשב רצח.
ולכן רוצח, צריך למות.
בתור אחת שאנסו אותה והוא חנק אותי ובעט בי כן יש לי מחלות נפשיות וחרדות קיצוניות
שואל השאלה:
אני מצטערת לשמוע
אני מקווה שאת בסדר עכשיו3>
אני מצטערת לשמוע
אני מקווה שאת בסדר עכשיו3>
אני לא ממש לא החיים שלי סבל אני על כדורים ועם הפרעות אכילה אני היה שובה במחלקה סגורה בה גגה
שואל השאלה:
אם את רוצה אני כאן לדבר:)
אם את רוצה אני כאן לדבר:)
כןן
בגיליוטינה
בגיליוטינה
אני חושבת שצריך להכות אותם עד שהם ימותו
אנונימית
נגד, לאף אחד אין זכות לקבוע מי יחיה וימות. בעד ההחמרה של העונש שלהם. אני חושב שהעונשים של אנסים מחפירים וקצרים מידי, אבל בכל זאת אני מתנגד לעונש מוות.
נגד נגד נגד נגד נגד תפסיקו כבר להיות בעד עונש מוות זה דבר אכזרי!
אולי לאנסים ולרוצחים מגיע לסבולמאוד אבל לא למות
לפדופילים ממש ממש לא מגיע עונש מוות יש כאלה גם שלא הטרידו מינית או משהו
אתם מגעילים אותי
מצחיק אותי שרוב אלו שמתנגדים לעונש מוות למחבלים ואנסים הם בעד תו ירוק וחיסונים בכפייה.
בקיצור מתייפים.
וכן, צריך לעשות חוק עונש מוות בארץ. למה הם צריכים לחיות על חשבון משלמי המיסים, שאלו אפילו הקורבנות?
בקיצור מתייפים.
וכן, צריך לעשות חוק עונש מוות בארץ. למה הם צריכים לחיות על חשבון משלמי המיסים, שאלו אפילו הקורבנות?
לא נורא זה הדדי ^^
אני לא מבין מה את רוצה, שהם יישארו בחיים ויהרסו לעוד אנשים את החיים?
למה מגיע להם לחיות?
אין הזדמנות שנייה לאנשים כאלה
לא צריך לתת להם דבר כזה
למה מגיע להם לחיות?
אין הזדמנות שנייה לאנשים כאלה
לא צריך לתת להם דבר כזה
למה הוא הרס לי תחיים למה הוא הרס אותי
לאנסים לא מוות, סירוס
ולרוצחים מוות, ואם זה מחבלים אז גם לגרש את המשפחה שלהם
ולרוצחים מוות, ואם זה מחבלים אז גם לגרש את המשפחה שלהם
אנונימי
באותו הנושא: