21 תשובות
אתה באמת שואל?
שניהם
אבל נראלי פדופיל למרות שאין מה להשוות
עריכה; רוצח**
רוצח.
אני חושבת שאין צורך להשוואת כי שניהם חמורים
זה או רצח של הגוף או רצח של הנשמה
רוצח זה יותר חולני מפדודפיל אז
פדופיל, רצח נפש של ילדים ועכשיו הם עם טראומות וצריכים להתמודד עם דברים נפשיים ונוראיים כל יום. רוצח כבר רצח מישהו והוא מת, אם כמה שגם זה נורא, פדופיל הרבה יותר.
פדופיל.. לרוצח יכול להיות סיבות מוצדקות, לפדופיליה ממש לא.
אנשים שלא מבינים בנושא מן הסתם יגידו רוצח
אנונימית
שניהם באותה מידה
הפדופיל רוצח תבנאדם מבפנים ומשאיר אותו לחיות עם הכאב
והרוצח משאיר הרבה כאב לקרובים של הנירצח
לדעתי השוואה מטופשת, לא רוצח ולא פדופיל, אלה שני קשיים שונים,
אתם אומרים שפדופיל כי "הנרצח כבר מת", וזו הטענה אחת מההכי מטופשות ששמעתי, מה עם המשפחה של הנרצח? מה עם המכרים של הנרצח?
אין באמת למה להשוות, אבל אני רוצה לדעת משואל השאלה למה הוא שאל את זה, אז בבקשה תענה לי, שואל השאלה.
שואל השאלה:
כי הייתה כתבה בחדשות היום על לוכדי פדופילים שהם תפסו איזה מישהו ואז חשבתי על זה לאדע
^אז אגיד לך את דעתי, לא צריך להשוות בין השניים, שני הדברים האלה דברים ממש קשים שרובנו פה כמעט ולא מבינים בזה..
שניהם חולים באותה מידה
(:_
לפי דעתי קלל שפדופיל בגלל שהוא רוצח את הנפש של האדם וממשיך הלאה ככה שהבן אדם נשאר חי בחוץ אבל מת מבפנים
בשביל הבן אדם שעובר את המעשה פדופיליה זה יותר נוראי כי אם רצח הוא לא צריך להתמודד, הוא פשוט מת
;-/
רוצח
אנונימי
שאלה טיפשית.
רוצח הוא אדם שביצע פשעים, ועבר על החוק, וייתכן שהוא שפוי.
פדופיל הוא אדם בעל הפרעה נפשית, אפיון בלתי נשלט על ידיו.
אתה שואל מה יותר גרוע?