13 תשובות
כי ככה
כי משעמם להם
בשביל לחנך
כי הם מנסים לחנך, לדבר איתו לא תמיד מספיק.
שהילדים יבינו את מעשיהם
כי זאת הטעות של רוב ההורים לצערינו
לא תמיד אפשר רק לדבר ולהסביר לפעמים זו הדרך היחידה לתת לילד ללמוד
כדי להבהיר שהילד עשה משהו לא בסדר..
כדי שילמדו להבא, מה לא לעשות
זה תלוי ממש בילד
אם הוא יכול להבין דרך דיבור וזה אבל אם לא ברור שצריך להציב הגבלות ולהעניש
אם הוא יכול להבין דרך דיבור וזה אבל אם לא ברור שצריך להציב הגבלות ולהעניש
כי הם מנסים לחנך את הילדים כך.
כי לצערינו רק ככה בני אדם לומדים להיות טובים..
כי לצערינו רק ככה בני אדם לומדים להיות טובים..
כי לדבר לא תמיד עוזר, ילדים קטנים בדרך כלל לא מבינים ומקשיבים אם רק מדברים איתם כי הם לא בוגרים מספיק כדי להבין, הם בכל זאת ילדים, אז כדי לחנך אותם וכדי שהם יבינו שמה שהם עשו לא בסדר צריך לפעמים להעניש ככה ילדים הם שלמעשים שלהם יש השלכות
זה שהורים מענישים זה בסדר כל עוד הם עושים את זה בידיע שהילד יודע שהוא התנהג לא בסדר, והם מענישים בעיקר בשביל לגרום לו לחשוב על ההשלכות של מעשים לא נכונים ולחשוב עם עצמו איך לתקן/להתנהג אחרת.