4 תשובות
שואל השאלה:
ואל תגידו שמתי שענישו אותי זה בטח היה עונש קטן כי זה לא נכון הם לקחו לי את הטלפון לשלוש שנים
ואל תגידו שמתי שענישו אותי זה בטח היה עונש קטן כי זה לא נכון הם לקחו לי את הטלפון לשלוש שנים
אנונימית
נשמע קשה אני מציע לך למרוד
שואל השאלה:
מרדתי לא כל כך אכפת להם
מרדתי לא כל כך אכפת להם
אנונימית
שואל השאלה:
^
אני לא בדיכאון אני מבקשת עזרה זה למה סטיפס קיים טיפש
^
אני לא בדיכאון אני מבקשת עזרה זה למה סטיפס קיים טיפש
אנונימית
באותו הנושא: