13 תשובות
את בת 18
למה הם מענישים אותך על ציונים בתעודה וציונים בכללי, ציונים לא מגדירים אותך בכלל!!

ובאנגלית זה לא משהו...
אנונימי
הציונים שלך ממש סבבה בקשר לאנגלית אני מרגישה בדיוק כמוך קיבלתי 61 ובבחנים: 85,19 אני הייתי בטוחה שאצליח וזה פשוט מבאס כי ככ השקעתי
שואל השאלה:
כל כך
זה מרגיש כיאלו אני מאכזבת את ההורים שלי ולא רק אותם גם את עצמי
שואל השאלה:
אותי הם מענישים
גם אותי
שואל השאלה:
מתי יש לך תעודות
בטו בשבט
שואל השאלה:
תאריך?
שואל השאלה:
רוצה פרטי?
כן תשלחי לי פרטי
יש לך אחלה של ציונים
אצלי אותו דבר רק עם מתמטיקה