13 תשובות
תלוי במעשה. לאלימות זה לא יגיע
לא מעניש, מסביר להם שזה לא טוב ומביא דוגמאות מדוע.
לא הייתי מענישה אותם בכלל
מניסיון על עצמי, עונשים אף פעם לא גרמו לי לא לעשות את אותו הדבר שוב
לוקחת להם את הטלפון
מתחיל בכך שהייתי נותן להם ללמוד לבד
מביא להם את העקרונות שלי ושל אשתי
אראה להם שיש דרכים להתנהג במצבים מסויימים

מבחינת ענישה פשוט אקח להם את מה שעושה להם רע מהחיים
ריתוק בבית.
אני לא מאמינה בענישה
זאת לא הדרך הנכונה.
לוקח מהם את הדברים שהכי חשובים להם, בשביל שילמדו שלמעשים יש השלכות.
תלוי במעשה.
אני מאמינה בחינוך טוב מגיל קטן. לא הייתי רוצה להגיע למצב של להעניש אותם. אך זה קורה...דברים קורים, תלוי במעשה. הייתי כנראה לוקחת להם את הטלפון או שישארו בבית...מסבירה, מדברת איתם ועומדת על שלי.
הכל תלוי בחומרת המצב... עם הם היו ממש מגזימים אולי ואני חוזרת אולי הייתי לא נותנת להם לצאת לשום מקום יומיים (ברור שלבית ספר כן)
מדברת בסבלנות ומסבירה , אם ני רואה שלא עוזר אז קצת יותר בכעס ותקיפות אבל כמובן לא להגזים.
תלוי במקרה.
בכל מצב אלימות לא תיהיה אצלי בבית.. מבחינתי שהילדים שלי יחצו את כל הגבולות מכות לא יהיה הפיתרון