ממש אשמח לעזרה!! למורה נהיגה שלי יש שיטה קשה לגבי סיבוב הגה.
בקו העצירה לסובב את ההגה חצי סיבוב כך שהאוטו נכנס בעצמו לנציב ובמידה בצורך להוסיף עוד הגה.
עכשיו זה ממש קשה לי השיטה הזאת, לא ברור לי כל העניין של החצי סיבוב - החצי סיבוב מה הוא עושה לאוטו , ואני לא יכולה להיכנס למדרכה, מתי לעשות חצי סיבוב ומתי לא. האם זה קריטי להכין את הרכב לפני הפניה?