התחברות הרשמה

ממש אשמח לעזרה!! למורה נהיגה שלי יש שיטה קשה לגבי סיבוב הגה.

בקו העצירה לסובב את ההגה חצי סיבוב כך שהאוטו נכנס בעצמו לנציב ובמידה בצורך להוסיף עוד הגה.

עכשיו זה ממש קשה לי השיטה הזאת, לא ברור לי כל העניין של החצי סיבוב - החצי סיבוב מה הוא עושה לאוטו , ואני לא יכולה להיכנס למדרכה, מתי לעשות חצי סיבוב ומתי לא. האם זה קריטי להכין את הרכב לפני הפניה?

למה פשוט לא לסובב את ההגה לפי מה שמרגיש?
17 באוגוסט 2022, 20:55
רשיון נהיגהמורה לנהיגהדחוףעצותטסט    
תשובה אחת
תסובבי עד שתהיי שולטת כמה לסובב
נ
נושם, מוריד?
באותו הנושא:
עזרה.. הגיוני שמורה לנהיגה תעשה את זה?
אני צריכה רגע עזרה באיך לנסח הודעה למורה נהיגה
חייבת עזרה לגבי שיטה של מורה נהיגה דחוף
מה לקנות מתנה למורה לנהיגה שממש התחברנו אבל באמת בקטע אחר עזרה דחוף
מורה נהיגה אמין *בפתח תקווה* אשמח להמלצות
חייבת עזרה- שיטה של המורה נהיגה שלי לא ברורה, לגבי איך נכנסים לפנייה.
עזרה בקשר למורי נהיגה. לכמה זמן בדרך כלל מורי נהיגה תפוסים מראש?
הדרישות ממורה לנהיגה - שלום, מה לומדי נהיגה מחפשים בהתחלה במורה הנהיגה?
אני צריכה עזרה בלנסח הודעה למורה נהיגה שלי, דחוף
מורה לנהיגה בבאר שבע - אשמח להמלצה למורה נהיגה זול וטוב בבאר שבע, תודה.
עזרה בקשר שיעורי נהיגה ומורה חרא (רק למי שמכיר את העניין!)