חייבת עזרה- שיטה של המורה נהיגה שלי לא ברורה, לגבי איך נכנסים לפנייה.
השיטה- קו העצירה לפני הפניה אז כבר שם עושים חצי סיבוב עם ההגה (גם לכם יש את השיטה הזאת?) ואז האוטו נכנס בעצמו לנתיב וגם צריך להיכנס בהדרגה עם ההגה. להוסיף הגה לפי הצורך.
*שאין קו עצירה אז קשה לי להבין מתי לעשות חצי סיבוב וגם כמה להוסיף עם ההגה. וגם מתי עושים חצי סיבוב שמדובר בפנייה פרסה ? מה עושים בפנייה הזאת עם ההגה?