2 תשובות
בדרך כלל שאין קו עצירה אז זה כשנגמר הרחוב כאילו המבנה של המדרכה כי אז לרוב יש מעברי חצייה.. ושם כבר לסובב חצי ואז להשלים לפי הצורך כמו שהמורה כתב לך
בפרסה ממה שזכור לי את מתחילה לסובב כשאת מגיעה שניה לפני הנקודה האחרונה של האי תנועה ומסובבת את כל ההגה
זה קצת מסובך להסביר כי אני עושה את זה באינסטינקט אבל מקווה שהבנת
בפרסה ממה שזכור לי את מתחילה לסובב כשאת מגיעה שניה לפני הנקודה האחרונה של האי תנועה ומסובבת את כל ההגה
זה קצת מסובך להסביר כי אני עושה את זה באינסטינקט אבל מקווה שהבנת
שואל השאלה:
יש קטעים משווקים של הנתיב החדש שנכנסים אליו
אז צריך להסתכל על זה ?!?!
יש קטעים משווקים של הנתיב החדש שנכנסים אליו
אז צריך להסתכל על זה ?!?!
אנונימית
באותו הנושא: