4 תשובות
היי בוקר טוב מה קורה?
*הוא עונה לך* (נגיד שהוא עונה מה נשמע)
תעני
אני בסדר תודה, רציתי לשאול אם בסוף התקיים השיעור נהיגה?
ואם הוא עונה רק "בסדר"
תגידי
יופי שמחה לשמוע, רציתי לדעת אם התקיים בסוף השיעור נהיגה
*הוא עונה לך* (נגיד שהוא עונה מה נשמע)
תעני
אני בסדר תודה, רציתי לשאול אם בסוף התקיים השיעור נהיגה?
ואם הוא עונה רק "בסדר"
תגידי
יופי שמחה לשמוע, רציתי לדעת אם התקיים בסוף השיעור נהיגה
שואל השאלה:
זה לא אנוכי כזה? כאילו חשבתי גם לשאול אותו איך הוא מרגיש אבל כל משפט נשמע לי מוזר
זה לא אנוכי כזה? כאילו חשבתי גם לשאול אותו איך הוא מרגיש אבל כל משפט נשמע לי מוזר
אנונימית
היי בוקר טוב, יש בסוף שיעור נהיגה?
היי בוקר טוב . לגבי השיעור נהיגה . בסוף כן ?