9 תשובות
כנל!! שונאת אותה בדםם איכ
ברור שזאת זכותך
ומי זה הקט שלה?
תקשיבי אני אוהב אותה
ובכל מקרה כן יש מגזימים אני מסכים איתך שנגיד התגובות של אנשים שאוהבים את טליה מוגזמות מאוד
אבל לא כולם ככה
אני אוהב את טליה בגבול הטעם הטוב

ולא חושב שצריך להגזים וזה
ותעלי לטיקטוק מה את מפחדת מהם*?? שימי עליהם פס ענקק!!
כאילו שכולם בעד טליה ולא משנה מה היא תעשה היא טובה ומי שיוצא אליה הוא אומר משהו שקשור אליה שלא טוב אז הם יוצאים עליו
אנונימית
שונאת אותם יאללה טליה לא אליל
מסכימה
היא חמודה והכל אבל אנשים ממש מגזימים..
באמת שממש אהבתי את טליה בהתחלה והיא בחורה ממש חמודה אבל הכת שלה גורם לי ממש להתבייש בזה שאני אוהבת אותה הם פשוט יוצאים על כל דעה קטנה שלא בעדה