11 תשובות
לא יודע,מה הייתה השאלה?
שואל השאלה:
פשוט פריקה..
אנונימית
בדרך כלל הם כותבים סיבה למה הם מחקו את השאלה
וואלה אין לי מושג ;)
שואל השאלה:
^^אבל הם לא כתבו..
אנונימית
הם פשוט מוחקים כל דבר סתם לא הבנתי למה זה ממש מטומטם
את מוזמנת לדבר איתי אם את צריכה ❤
שואל השאלה:
אני פשוט אעשה עריכה ואכתוב כאן..
אנונימית
כי כנראה לא שאלת שאלה אז מחקו לך
צריך להוסיף בקטגוריות כמו חברים לעט, פריקות מתחת ואז יש כזה מקום רק לפריקות
קודם כל,כתיבה יפה.
2 - תנסי לשאול שאלה או משהו.
3>
אל תדאגי, זה בסדר להישבר ולא להיות "חזקה" מדי פעם. תנתקי קשר עם כל החברים שלך כי מגיע לך יותר טוב מהם. כרגע המצב עם הקורונה באמת לא פשוט, אבל זאת רק תקופה ואני מבטיחה לך שהיא תעבור.

*אני אוהבת אותך* ❤