12 תשובות
אולי קרה לה משהו/עובר עליה משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא..
היא פשוט כועסת עלי ,
אם היה עובר עליה משהו הייתי ישר רואה את זה
לא..
היא פשוט כועסת עלי ,
אם היה עובר עליה משהו הייתי ישר רואה את זה
אנונימית
תעשי מה שבאלך את מהממת
תסבירי לה איך את מרגישה אם היא תמשיך לריב איתך תתעלמי אני מבינה שזה לא קל אבל תנסי להתמודד
תסבירי לה איך את מרגישה אם היא תמשיך לריב איתך תתעלמי אני מבינה שזה לא קל אבל תנסי להתמודד
שואל השאלה:
למשל היום היא רבה איתי שלא רציתי ללבוש ג'ינס
(שהריצ'רצ' שלו נפתח כל שניה)
למשל היום היא רבה איתי שלא רציתי ללבוש ג'ינס
(שהריצ'רצ' שלו נפתח כל שניה)
אנונימית
היי אהובה❤ אולי תדברי איתה על זה? את ממש ברת מזל שיש לך אמא שכל כך קרובה אלייך וזה רק שלושה ימים, אני בטוחה שתשלימו. תספרי לה כל מה שכתבת פה; שאת רוצה לחזור לקשר הקודם שלכן ושעכשיו ההתנהגות שלה פוגעת בך.
את לא תדעי עד שתדברי איתה.אם את לא יכולה נפשית כרגע...את יכולה לדבר עם אבא שלך או אחים אחיות דודים כל מי שקרוב אלייך כרגע.לגבי הריב עם החברה הטובה אם את רבת איתה בגלל הסיבה שאמא שלך מורידה לך את המצב רוח תנסי לדבר איתה, עם החברה שלך על בכל זאת אתן חברות הכי טובות והיא תבין ואפילו תעזור ותתמוך(:
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי
אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי
שואל השאלה:
נו בידיוק זה מה שאני אומרת שזה בסך הכל בגד והיא עושה מיזה כזאת דרמה.. היא לא מדברת איתי כמעט יום שלם ):
נו בידיוק זה מה שאני אומרת שזה בסך הכל בגד והיא עושה מיזה כזאת דרמה.. היא לא מדברת איתי כמעט יום שלם ):
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אחים , אני לא בקשר עם אבא וגם דודים אין לי ):
אין לי אחים , אני לא בקשר עם אבא וגם דודים אין לי ):
אנונימית
כמו שלא בונים קשר ב3 ימים-
גם לא מפרקים קשר ב3 ימים.
אני לא בדיוק יודעת מה גרם לה ככה להתהפך, אבל תהיי בטוחה שזה לא אישית נגדך. לא שאני מצדיקה, אבל יכול להיות שמשהו עובר עליה וזה יוצא בצורה עקומה עלייך.
נכון שאת הבת שלה והיא המבוגר האחראי, אבל אני מציעה לך להתעלות על הכאב והעצבים ולהיות בוגרת- לגשת אליך עם חיבוק ולהגיד לה שקשה לך לראות אתכן ככה רבות. תזכירי לה איזה יחסים טובים יש לכן ותנסי להבין מאיפה ההערות שלה נובעות
עריכה*
אמרת שאם היה עובר עליה משהו את היית שמה לב, אבל לא משנה כמה האינטיליגנציה הריגשית שלך גבוהה- תמיד יש דברים שאנחנו לא מודעים אליהם ותמיד האופציה הזאת אפשרית
גם לא מפרקים קשר ב3 ימים.
אני לא בדיוק יודעת מה גרם לה ככה להתהפך, אבל תהיי בטוחה שזה לא אישית נגדך. לא שאני מצדיקה, אבל יכול להיות שמשהו עובר עליה וזה יוצא בצורה עקומה עלייך.
נכון שאת הבת שלה והיא המבוגר האחראי, אבל אני מציעה לך להתעלות על הכאב והעצבים ולהיות בוגרת- לגשת אליך עם חיבוק ולהגיד לה שקשה לך לראות אתכן ככה רבות. תזכירי לה איזה יחסים טובים יש לכן ותנסי להבין מאיפה ההערות שלה נובעות
עריכה*
אמרת שאם היה עובר עליה משהו את היית שמה לב, אבל לא משנה כמה האינטיליגנציה הריגשית שלך גבוהה- תמיד יש דברים שאנחנו לא מודעים אליהם ותמיד האופציה הזאת אפשרית
חיים שלי אני לא יודעת מה עובר עליה אבל קחי ממנה קצת מרחק
חבל שתפגעי אני עוברת את זה עם אבא שלי
אולי זה התקופה שמשגעת את כולם ואולי היא מרגישה שמשהו חסר לה ולכן היא מוציאה את זה בריב
פעם אחת תגידי לה
נמאס לי
תפסיקי
את גורמת לי לא לרצות להיות פה
לא כיף עם הריבים
ותתפסי קצת מרחק עד שהיא תתנהג נורמלי ולא לריב איתך
חבל שתפגעי אני עוברת את זה עם אבא שלי
אולי זה התקופה שמשגעת את כולם ואולי היא מרגישה שמשהו חסר לה ולכן היא מוציאה את זה בריב
פעם אחת תגידי לה
נמאס לי
תפסיקי
את גורמת לי לא לרצות להיות פה
לא כיף עם הריבים
ותתפסי קצת מרחק עד שהיא תתנהג נורמלי ולא לריב איתך
ואם את צריכה תשלחי לי הודעה אני עוברת את זה כמעט חיים שלמים עם אבא שלי
אני חושבת ששיחה תעזור ועם לא פשוט אל תקשיבי למה שהיא אומרת