התחברות
הרשמה
רק אני מרגיש חוסר ורצון לאהבה?
אני מרגיש בודד מאוד ואני מרגיש שאני רוצה מישהי לאוהב ולהיות איתה כל שניה ביום עוד מישהו מרגיש ככה?
11 ביולי 2020, 06:17
התאהבות
ביישנות
מצב רוח
רצון
2 תשובות
לכל אחד מגיע האהבנ בחיים זה יקרה יום אחד
ש
שוקו.
נופ גם אני
T
The actual devil
באותו הנושא:
איך פותרים בעיה / חרדה חברתית, חוסר רצון לדבר עם אחרים, רצון להיות לבד כל הזמן
חוסר רצון וחשק לחיות עובר מתישהו?
"הוא משרבב שפתיים בחוסר שביעות רצון" - מזה משרבב ומזה חוסר שביעות רצון?
בנות שכבר עברו את השלב של חוסר רצון לילד וכבר רוצות-
קורה לכם שיש לכם חוסר רצון ומוטיבציאה לעשות כושר ואם כן מה אתם עושים?
אם דיספוריה היא חוסר נוחות וחוסר שביעות רצון עמוק,מה הבדל בינה לבין שנאה עצמית?
גם אתם נכנסים לביאוס וחוסר רצון לכל סדרה אפשרית שסדרה שאהבתם נגמרה בסוף רע ולא תיהיה עוד עונה?
טוב שמעו באתי לדייט הכי בשביזות ובחוסר רצון ודווקא היה לי סבבה היה נחמד ביותר
נפרדתי מחברה שלי שאהבתי מאוד אבל אני לא מרגיש חוסר וגעגוע..יש סיכוי שלא אהבתי אותה אז?
(לא מכליל), בנות גדולות (17+ בערך) אתן חושבות שיש הבדל בהתנהגות בין גילאי 14-10 כזה? אני מרגיש חוסר תקווה באהבה בגלל
רק אני מרגיש חוסר רצון וחשק לדבר עם אנשים בטלפון? כאילו ממש אין רצון לכלום?