5 תשובות
לא הבנתי
כן זו דרך להתמודדות, אך לא בהכרח טובה..
שואל השאלה:
זה ממש לא גורם להכל להיות טוב ויפה פשוט לא יודעת אולי ככה מתייחסים אליי
אנונימית
גם אמא שלי ככה זו דרך להתמודדות
אבל אל תגזים כי זה יכול לחרפן מניסיון
אנונימי
באותו הנושא: