3 תשובות
זה לגמרי בעיה שלך מה ציפית שתרדמי בשיעורים והמורה לא תדבר עם אמא שלך? סך הכל הן רוצות לטובתך שתלמדי...
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה לא בעיה שלי אמרתי שאני לא מבינה מה הבעיה של המורה גם לפנות אלי ולהסביר לי ולא רק לדבר עם ההורים
לא אמרתי שזה לא בעיה שלי אמרתי שאני לא מבינה מה הבעיה של המורה גם לפנות אלי ולהסביר לי ולא רק לדבר עם ההורים
תנסי כמה ימים לעשות את מה שאמא שלך אמרה לך ואז אחרי ש"תשתפרי" ותקומי בזמן תבקשי להישאר ערה בשעות יותר מאוחרת
באותו הנושא: