3 תשובות
בגיל הזה נראלי שעדיף קאט אתה לא רוצה להיראות כמו איזה מקרר בגיל 17 וגם לרוב בגיל הזה מעדיפים לראות קוביות מאשר להיות מסוגלים להרים פי שתיים
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימי
בעיקרון זה תלוי בכמה אתה חושב שאתה שרירי והאם זה מספיק. אם לדעתך זה לא מספיק, תתחיל מסה לתקופה קצרה ואז תמשיך לחיטוב ארוך יותר.
אם זה כן מספיק, תתחיל את הקאט עכשיו.
אם זה כן מספיק, תתחיל את הקאט עכשיו.
באותו הנושא: