4 תשובות
אוי נורא לשמוע אם את רוצה לפרוק את מוזמנת תמידד :)
אם רוצה לפרוק על זה או משהו... מוזמנת לפנות אלי 3>... אני מאחלת לך בהצלחה
לפני שאת קוראת את התשובה, אני רוצה שתבטיחי לי שתקחי עוגייה או שוקולד קטן ותנוחי ל5 דקות ותתנתקי מהאירוע, אני יודעת שזה נראה לך חסר תועלת או קשה, אבל כנראה את תרגישי יותר טוב. אם את לא מסוגלת לראות אותה כל יום, תנסי לדבר איתה בטלפון כדי גם לא להשאיר אותה לבד עם עצמה וגם להוריד מעצמך רגשות אשמה. אני חושבת שסבתא שלך זכתה בנכדה מדהימה, ואני חושבת שאת צריכה לזכור את זה (לבקר פעמיים בשבוע זה לא מובן מאליו -למרות איך שהמשפחה שלך מציגה זאת)
זה מצב בעייתי מאוד..האמת שאני לא רואה באמת פתרון טוב.
תנסי לבקר כמה שאפשר ולעשות כמה שאפשר..אבל תנסי לא לגמור את החיים שלך על זה.
אם את רוצה לדבר על זה יותר את מוזמנת לכתוב לי.
תנסי לבקר כמה שאפשר ולעשות כמה שאפשר..אבל תנסי לא לגמור את החיים שלך על זה.
אם את רוצה לדבר על זה יותר את מוזמנת לכתוב לי.