החיים שלי כבר לא קלים , הלב שלי כל פעם על 100. אני רק רוצה מישהו שיאהב אותי וזה פשוט לא קורה .. אני רודפת אחרי אנשים שלא שמים עליי ורק פוגעים בי :( וזה באמת הורס לי את כל היום .. אני באמת לא רוצה שזה יהיה ככה , אני רוצה לעבור הלאה ולהיות שמחה אבל אני באמת לא יודעת איך זה פשוט לא נראה לי אפשרי אני מיואשת אני בקושי אוכלת אני מרגישה כלכך לבד
17 במרץ 2021, 20:06
תשובה אחת
היי אני ממליצה לך להוריד רשת חברתית אולי תכירי חברים חדשים את יכולה ללכת לפסיכולוג גם עוזר דברים כאלה:)