5 תשובות
לדבר על זה עם מישהו

בברכה, לחם פיט.
תדברי עם אמא שלך❤ היא תמיד תהיה שם בשבילך.
שואל השאלה:
היא ישנה
אנונימית
לדבר עם חברה טובה והיא תעזור לך
אז תדבר איתה מחר...