16 תשובות
סיבה מאוד מוצדקת לעזוב,אני פשוט מזועזע ממה שקרה לך.
תשאר בבית ותנוח.
תשאר בבית ותנוח.
אמאלה איזה הזוי
לא חושבת שאתה צריך להתפטר בגללו
לא חושבת שאתה צריך להתפטר בגללו
סיבה מוצדקת לגמרי, אני מאוד מצטערת שזה מה שהיית צריך לעבור
יש אנשים הזויים לפעמים
יש אנשים הזויים לפעמים
אני באמת בשוק שיש אנשים כאלה דיי
שואל השאלה:
הראל תודה על התגובה
דבר המנהל הוא אמר אל תדאג הוא לא יחזור אני לא יכול להיות אופטימי סליחה אם כל הכבוד הבן אדם חיכה לי בחוץ !!
הראל תודה על התגובה
דבר המנהל הוא אמר אל תדאג הוא לא יחזור אני לא יכול להיות אופטימי סליחה אם כל הכבוד הבן אדם חיכה לי בחוץ !!
אנונימי
^ ושהוא יאבד את מקום העבודה שלו , עם החברים שהכיר ובסביבה הנוחה לו שהוא התרגל אליה במשך חצי שנה בגלל אידיוט אחד ?
שואל השאלה:
בבקשה עוד תגובות למרות שיש לי מינוסים וחובות בבנק אבל סליחה קרה לי מקרה לא קל
בבקשה עוד תגובות למרות שיש לי מינוסים וחובות בבנק אבל סליחה קרה לי מקרה לא קל
אנונימי
לא אל תעזוב
זה מקרה חד פעמי וגם אם לא
זה יכול לקרות בכל מקום חבל לעזוב
זה מקרה חד פעמי וגם אם לא
זה יכול לקרות בכל מקום חבל לעזוב
קודם כל, זה יהיה ממש מובן אם תרצה לעזוב את העבודה אחרי מקרה כזה. תדווח על זה לבוס שלך, כדי שלא יהיה יותר מצב שתהיה לבד(לפחות לא בזמן הקרוב) ואם הוא יגיע שוב, תתקשר למשטרה ואולי אפילו תוציא נגדו צו הרחקה. חבל שבן אדם כזה אפס יגרום לך להפסיד כסף שאתה צריך
שואל השאלה:
בסלה ובימבי זה ממש לא חשוב
מה שחשוב הוא שאני מציין שאני נורא פוחד וחושש שינסה לפוצץ אותי או חלילה יוציא לי סכין הבן אדם חיכה לי בחוץ!!!! אני מעולם לא עברתי טראומה כזו
בסלה ובימבי זה ממש לא חשוב
מה שחשוב הוא שאני מציין שאני נורא פוחד וחושש שינסה לפוצץ אותי או חלילה יוציא לי סכין הבן אדם חיכה לי בחוץ!!!! אני מעולם לא עברתי טראומה כזו
אנונימי
שואל השאלה:
אי אפשר להביא מאבטח זה הבעיה שאני לבד במשמרות,ודיווחתי למנהל סניף רק התקשר אליי לשאול מה קרה
אפילו לאחר המקרה לא התעניין לשלומי,היתי צריך לשתף ולפרוק מול סגנו
מאוד קשה לי אני אומר לכם את האמת
כסף או לא כסף
סליחה עד כאן זה הביטחון שלי לא שווה לי לקבל דקירה או מכות רצח בשביל שכר מנינמום שאני מקבל לשעה
אי אפשר להביא מאבטח זה הבעיה שאני לבד במשמרות,ודיווחתי למנהל סניף רק התקשר אליי לשאול מה קרה
אפילו לאחר המקרה לא התעניין לשלומי,היתי צריך לשתף ולפרוק מול סגנו
מאוד קשה לי אני אומר לכם את האמת
כסף או לא כסף
סליחה עד כאן זה הביטחון שלי לא שווה לי לקבל דקירה או מכות רצח בשביל שכר מנינמום שאני מקבל לשעה
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת מבקש ממכם האם כדי כן לעזוב? למרות הכל
סורי אני גם בן אדם רגיש ובשבילי זו חתיכת טראומה לכל החיים ומרגיש שנשרפתי אחרי מקרה כזה
אני באמת מבקש ממכם האם כדי כן לעזוב? למרות הכל
סורי אני גם בן אדם רגיש ובשבילי זו חתיכת טראומה לכל החיים ומרגיש שנשרפתי אחרי מקרה כזה
אנונימי
לפי דעתי תעזוב את המקום.. לא שווה את זה
ומישהו רשם המקום הבטוח? שומעים מהמילים שלך שהמקום הזה ממש לא מרגיש לך בטוח ובצדק.
ומישהו רשם המקום הבטוח? שומעים מהמילים שלך שהמקום הזה ממש לא מרגיש לך בטוח ובצדק.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את חושבת שכדי לעזוב בגלל במקרה המקרה הזה? למרות שיש לי שם חברים מקסימום אחזור לשם בתור לקוח אבל כן הביטחון שלי ניפגע מהמקרה
אנונימית את חושבת שכדי לעזוב בגלל במקרה המקרה הזה? למרות שיש לי שם חברים מקסימום אחזור לשם בתור לקוח אבל כן הביטחון שלי ניפגע מהמקרה
אנונימי
זה תלוי בהרגשה שלך בעיקר, אני אישית הייתי עוזבת.. ובכללי הייתי נמנעת ממקומות שבהם אני נשארת לבד במשמרת בשעות מאוחרות
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית- מכיוון שמקרים כאלה קורים אחת ל
פה זה מקרה שהיה יכל להסתיים הרבה יותר גרוע בגלל שהיתי נורא פיקח וידעתי להזמים משטרה ! אם לא היתי מזמין אני לא רוצה לדעת איך זה היה נגמר שהוא חיכה לי בחוץ
אנונימית- מכיוון שמקרים כאלה קורים אחת ל
פה זה מקרה שהיה יכל להסתיים הרבה יותר גרוע בגלל שהיתי נורא פיקח וידעתי להזמים משטרה ! אם לא היתי מזמין אני לא רוצה לדעת איך זה היה נגמר שהוא חיכה לי בחוץ
אנונימי
באותו הנושא: