התחלתי לעבוד בעבודה חדשה מלצרות אני חייל משוחרר היום בן 22 והאמת שמדובר במסעדה שלא פתוחה במתכונת רגילה ממש בגלל הקורונה ואין להם ממש מספיק כוח אדם עכשיו רוב העובדים אינם בגילי למעשה יש קצת עובדחם בני 16 ויש קרוב לגיל ה19-20 ממש מעט אני גם מקבל כרגע שכר מנינמום עד שאעבור את ההתלמדות ואני עושה רק 4 !שעות ומעט מאוד משמרות עד שאני עובר את ההתלמדות לדעתכם זו סיבה לקום וללכת בגלל הפער גילאים מהעובדים והשעות עבודה? או לתת צ'אנס?