התחברות הרשמה

לדעתכם זה סיבה מוצדקת להתפטר?

התחלתי לעבוד בעבודה חדשה מלצרות
אני חייל משוחרר היום בן 22 והאמת שמדובר במסעדה שלא פתוחה במתכונת רגילה ממש בגלל הקורונה ואין להם ממש מספיק כוח אדם
עכשיו רוב העובדים אינם בגילי למעשה יש קצת עובדחם בני 16 ויש קרוב לגיל ה19-20 ממש מעט
אני גם מקבל כרגע שכר מנינמום עד שאעבור את ההתלמדות
ואני עושה רק 4 !שעות ומעט מאוד משמרות עד שאני עובר את ההתלמדות
לדעתכם זו סיבה לקום וללכת בגלל הפער גילאים מהעובדים והשעות עבודה? או לתת צ'אנס?
24 באוגוסט 2021, 21:39
התפטרותחוות דעתעבודהגיוס    
תשובה אחת
שואל השאלה:
את זה אדע רק לקראת אקוטובר אחרי שאעבור התלמדות והכול
אנונימי
באותו הנושא:
זו סיבה מוצדקת להתפטר?
זה סיבה מוצדקת להתפטר?
לדעתכם זאת סיבה מוצדקת לא לאהוב בן אדם בגלל הדפוס התנהגות שלו/האופי שלו?
זאת הייתה סיבה מוצדקת לדעתכם לבכות ביום הולדת?
זה סיבה מוצדקת לדעתכם שאני אגיד לאמא שלי
שלשול זאת סיבה מוצדקת לא לבוא לבית ספר לדעתכם?
מה דעתכם על אנשים שלא שירתו בצה"ל ללא סיבה מוצדקת?
הבהלתי את חברה שלי והיא צעקה סמאללה סיבה מוצדקת להיפרד לדעתי
קרה לכם שניתקו ממכם קשר ולא אמרו לכם סיבה או אמרו סיבה לא מוצדקת?
חבאה שלי נפרדה ממני כי "אין לה זמן לחבר" זה תירוץ או סיבה מוצדקת לדעתכם?
מה לעשות אם מחקו לי תשובה בסיבה שלדעתי לא מוצדקת?