10 תשובות
שואל השאלה:
אין לי עבודה אחרת את האמת.. אבל כדי להישאר? או להתפטר
אין לי עבודה אחרת את האמת.. אבל כדי להישאר? או להתפטר
אנונימי
כן.
אם זה מבאס אותך אז כן זו סיבה מוצדקת..
כן
אם יש לך אופציה אחרת יותר טוב. אז למה לא
שואל השאלה:
אני עדין לא במצב של תקוע ללא כסף אוכל אבל פשוט זה מבאס כי איך אכיר חברים גם?
כדי להתפטר או לא? רציני
אני עדין לא במצב של תקוע ללא כסף אוכל אבל פשוט זה מבאס כי איך אכיר חברים גם?
כדי להתפטר או לא? רציני
אנונימי
אולי כדי לך להישאר שם בנתיים ובזמן הזה לחפש עבודה אחרת? ואז פשוט להחליף כשתמצא
שואל השאלה:
אין לי במה לעבוד באמת שאין
אין לי במה לעבוד באמת שאין
אנונימי
איפה אתה ממלצר?
בדרך כלל במסעדות רציניות יותר ובברים יש עובדים מבוגרים יותר
בדרך כלל במסעדות רציניות יותר ובברים יש עובדים מבוגרים יותר
אנונימית