9 תשובות
כן !! זה בסדר, אל תרגישי חופרת.
ומאחלת לך מלא מלא בריאות אהובה❤
ומאחלת לך מלא מלא בריאות אהובה❤
כן כל הכבוד לל
כן ברור
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימית
את לא חופרת
בתור מדריך לשעבר אני יכל להעיד ולומר שכל חניך חשוב למדריך.
בתור מדריך לשעבר אני יכל להעיד ולומר שכל חניך חשוב למדריך.
שואל השאלה:
מעדכנת שסיפרתי לו והוא היה קר ברמות וגרם לי להרגיש רע רצח
מעדכנת שסיפרתי לו והוא היה קר ברמות וגרם לי להרגיש רע רצח
אנונימית
הוא לא רגיל לסיטואציה. אל דאגה.. הוא כנראה מדבר עם הראשגדית על זה עכשיו
שואל השאלה:
לא יודעת סיפרתי לו על הניתוח שאני מריכה ושאני מפחדת והוא ראה וצא ענה אני נריאלי אפסיק לחפור לו
לא יודעת סיפרתי לו על הניתוח שאני מריכה ושאני מפחדת והוא ראה וצא ענה אני נריאלי אפסיק לחפור לו
אנונימית
בתור מדריכה, תמיד שאני אומרת לחניכות שלי שיכתבו לי על כל דבר אני באמת מתכוונת לזה. אנחנו באמת באמת פה בשבילכם להכל ובמיוחד אם הוא כתב לך שעל כל דבר את יכולה לפנות אליו אז תדברי איתו, במיוחד גם שאת מרגישה שהוא עוזר לך :)
באותו הנושא: