14 תשובות
הכל יהיה בסדר
תיהי חזקה❤
אני כאן אם את רוצה לדבר
תיהי חזקה❤
אני כאן אם את רוצה לדבר
היי, את לא צריכה לבקש סליחה.
ואני מצטערת לשמוע, אבל אני בטוחה שהיא תעבור את זה . וזה לא משהו קל לעיכול זה בסדר שאת לא מעכלת זה לוקח קצת זמן. תיקחי לך יום חופש מחר מהזום ותגידי שלא התעוררת או משהו כזה. תהיי עם אמא שלך בזמן הזה ותעברו את זה ביחד, ויהיה בסדר
אני פה אם תרצי תמיד
ואני מצטערת לשמוע, אבל אני בטוחה שהיא תעבור את זה . וזה לא משהו קל לעיכול זה בסדר שאת לא מעכלת זה לוקח קצת זמן. תיקחי לך יום חופש מחר מהזום ותגידי שלא התעוררת או משהו כזה. תהיי עם אמא שלך בזמן הזה ותעברו את זה ביחד, ויהיה בסדר
אני פה אם תרצי תמיד
את אדם חזק ומדהים, תהיי שם בישבילה, ותהיי חיובית, עוד שבוע בעזרת השם והכל יעבור, כאן אם את רוצה לדבר מדהימה❤
תישארי חזקה. החלמה מהירה, אני בטוחה שהמצב ישתפר בקרוב.. ❤
תיהי לצד אמא שלך בכל הזמן, קשה לה. תזכרי שהיא תמיד אוהבת אותך לא משנה מה❤
בהצלחה ❤
תיהי לצד אמא שלך בכל הזמן, קשה לה. תזכרי שהיא תמיד אוהבת אותך לא משנה מה❤
בהצלחה ❤
בעזרת ה' יהיה בסדר! תהיי חזקה ומותר לך להשאר עם אנרגיות על תדפקי חשבון!
שיהיה המון בהצלחה בניתוח אם את רוצה לתת לי את השם של אמא שלך שאני אתפלל עליה אז בשמחה!
אם את צריכה לדבר מוזמנת לפרטי 3>
שיהיה המון בהצלחה בניתוח אם את רוצה לתת לי את השם של אמא שלך שאני אתפלל עליה אז בשמחה!
אם את צריכה לדבר מוזמנת לפרטי 3>
סליחה?
אנחנו פה כדי לעזור לך ולהיות איתך רק בריאות אמןן
אנחנו פה כדי לעזור לך ולהיות איתך רק בריאות אמןן
מקווה שהכל יהיה בסדר, תישארי חזקה❤
כולנו כאן איתך, בהצלחה! (: ❤
כולנו כאן איתך, בהצלחה! (: ❤
אוי לא! תהיי בריאה חיימשלי ❤❤
אנונימית
תחזיקי מעמד
ותהיי שם בשבילה ❤
אנחנו פה בשבילך (:
ותהיי שם בשבילה ❤
אנחנו פה בשבילך (:
אנונימית
שואל השאלה:
ואי זה הזוי כתבתי את זה אתמול בלילה ואני עדיין לא מעכלת זה מרגיש לי כאילו מישהו אחר כתב את זה וזה בכלל לא קשור אליי
ואי זה הזוי כתבתי את זה אתמול בלילה ואני עדיין לא מעכלת זה מרגיש לי כאילו מישהו אחר כתב את זה וזה בכלל לא קשור אליי
הכל יהיה טוב אל תדאגי❤❤
אנונימית
אני לא יודעת מה לעשות חוץ מלאחל לאמא שלך בהצלחה והרבה בריאות❤❤
וואו מצטערת לשמוע תישארי חזקה,רק בריאות❤
מציעה לך להתקרב לאימא שלך כמה שתוכלי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר.
אבל אני בטוחה שהיא תעבור את זה , היא חזקה .3>
מציעה לך להתקרב לאימא שלך כמה שתוכלי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר.
אבל אני בטוחה שהיא תעבור את זה , היא חזקה .3>
תרגעי,תקחי לך כמה ימים הפסקה תבקשי מהמחנכת ותבקשי שזה ישאר ביניכם ושהיא לא תספר.תחשבי על הטוב ותקווי לטוב תתפללי בשבילה,אנחנו פה לצידך אהובתי לכל דבר ואני פה תמיד.
וזה בסדר שאת מרגישה ככה את צריכה לעכל את הדבר גם לי קרה דבר דומה ולא עיכלתי עד היום.
תשמעי שירים קצת תחשבי על הכל.יהיה בסדר.אוהבת.ורפואה שלמה! ❤
וזה בסדר שאת מרגישה ככה את צריכה לעכל את הדבר גם לי קרה דבר דומה ולא עיכלתי עד היום.
תשמעי שירים קצת תחשבי על הכל.יהיה בסדר.אוהבת.ורפואה שלמה! ❤
אנונימית
באותו הנושא: