3 תשובות
אכפת להם, הם פשוט פוחדים לשאול/ מעדיפים לא לדבר על דברים כאלה כי לא נעים
אכפת להם, אין להם איך להגיד לזה, יכול להיות זה כבד מדי בשבילם הדבר הזה.
הם הרגישו במבוכה, חששו להכאיב לך , חששו שאולי יחמיר הגידול ויפגע בראייה .
ההתעלמות שלהם אינה מאדישות, היא מפחד שזה עורר אצלם.
לאנשים יש נטייה טבעית , להתחמק ממה שמעיק ומפחיד.
צריך המון אומץ ופתיחות להתגבר על כך.
אתה בכל מקרה , נשמע לי אמיץ וחזק נפשית.
רוצה לברך אותך ברפואה שלמה ומהירה, והמשך חיים טובים.