7 תשובות
רפואה שלמה
אני ממש מצטערת , תשאלי אותה למה לא לכרות עכשיו לפני שיתפשט ? בכל מקרה תקווי לטוב❤
אנונימית
^זה ממש לא אומר שינשור לה השיער, רק אם היא תצטרך כימותרפיה, וזה בטוח לא מה שמטריד מישהו כרגע.
דברי עם אמא שלך שהיא תגיד לך באיזה מצב היא ולאיזה טיפולים היא צפויה (אם זה מעניין אותך)
דברי עם אמא שלך שהיא תגיד לך באיזה מצב היא ולאיזה טיפולים היא צפויה (אם זה מעניין אותך)
שואל השאלה:
היא אמרה שהיא לא צריכה כימוטרפיה
היא אמרה שהיא לא צריכה כימוטרפיה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 17 אני לא סתומה
אני שואלת אם זה מסוכן והיא יכןךה למות מהניתוח? אני קשורה אליה מאוד ואני מפחדת
אני בת 17 אני לא סתומה
אני שואלת אם זה מסוכן והיא יכןךה למות מהניתוח? אני קשורה אליה מאוד ואני מפחדת
אנונימית
לא חושבת שגידול בשד זאת סכנה מאוד גדולה, אלא אם כן היא מטפלת,היא עדיין תשאר אתכם ותאהב אתכם
לאמא שלי גם היה גידול כזה לפני שנה, עשו לה הקרנות וזה לא עזר ובסוף כרתו לה את השד. גם בלי כימותרפיה.
יש סיכונים בניתוחים, אבל הם בדרך כלל מצליחים.
תחשבי מחשבות חיוביות ותחזקי אותה
יש סיכונים בניתוחים, אבל הם בדרך כלל מצליחים.
תחשבי מחשבות חיוביות ותחזקי אותה
באותו הנושא: