5 תשובות
תנסי להקיא את זה אולי?כל טוב
שואל השאלה:
אני בחיים חא אנסה להקיא טת זה.. כל העניין הוא שאני מפחדת מהקאה
אנונימית
קודם כל חשוב שתרגעי, אם תהיי בלחץ זה סתם יחמיר. החלב היה בתוקף וכבר עברו ארבע שעות ולא קרה כלום אז אני מניח שגם לא יקרה כלום ואין סיבה לדאגה. אבל אני מבין את הפחד שלך וזה בסדר להרגיש ככה. במצבים כאלה מה שעוזר לי זה למלא כוס מים ואז לסחוט לימון ולשתות את זה ביחד(קצת חמוץ אבל טעים) וזה מאוד עוזר לי בבחילות ובכללי זה בריא וטוב לגוף אז אם זה יעזור ויתן לך לישון בנחת אני ממליץ לך לנסות. אם בכל מקרה יוצא מצב כזה שאת מתעוררת ולא מרגישה טוב, את יותר ממוזמנת לשלוח לי הודעה ואנסה לעזור כמה שאוכל.
שיהיה לך לילה טוב
תנסי אולי לשים כרית חמה על הבטן? אולי לשתות?לשטוף את הפנים?כל דבר שירגיע אותך קצת
מנסיון טלפון זה בדרכ עושה את האפקט ההפוך ממה שאת רוצה