4 תשובות
משתמשים באותה רגל של הגז
או על הברקס או על הגז
שואל השאלה:
אז אין לזה כל כך משמעות בטסט נכון? זה לפי איך שנוח לי ?
אנונימית
זה ממש תלוי זה לא מה שנוח לך
אם את בעלייה כנראה שזה יהיה על הגז תמיד
אם את בירידה אז על הברקס
אם את ברחוב צר על הברקס
וכו' וכו'
תלוי בכביש