התחברות הרשמה

מה קורה אם אני עם הרגל על הגז וגם על הברקס בו זמנית?

6 בפברואר 2022, 15:59
נהיגהרכבלימוד נהיגהרכב אוטומטיהילוכים    
2 תשובות
הרכב מתחיל לעוףף
סתםם, הרכב מתחפר כזה ניראלי
אבל אל תעשה את זה זה הורס את הרכב
M
Mike Ross
שואל השאלה:
סגור תודה
זכר אלפא
באותו הנושא:
מה קורה שלוחצים על גז וברקס יחד?
ברכב אוטומט לפני מעבר חציה או עומס צריך להוריד רגל מהגז ולעבור לברקס ?
הידעתם שהאדם הראשון שגנב בדיחה היה מקורי ולא מקורי בו זמנית?
מה היה קורה אם כל הטלפונים בעולם היו מתקלקלים בו זמנית למשך שנה שלמה?
מה קורה אם לוחצים על גז וברקס ביחד?
מה זה חסימה זמנית ואיך זה קורה?
מה קורה אם אני לוחצת על הגז והברקס באותו הזמן?
מה קורה אם אתה מפליץ ומגהק בו זמנית??
מה קורה אם לוחצים על הגז והברקס ביחד
כשנכנסים לאוטו מצד ימין של הרגל זה גז או ברקס?
מה זה להיחסם זמנית פה ולמה זה קורה?