2 תשובות
ממש לא רגל על הברקס כל הנסיעה
עדיף להיות עם הרגל על הגז ובמידת הצורך להעביר את הרגל לדוושת הבלם
מאותתים ואז מסתכלים במראות כשעוברים לנתיב הרצוי מכבים את האיתות
עדיף להיות עם הרגל על הגז ובמידת הצורך להעביר את הרגל לדוושת הבלם
מאותתים ואז מסתכלים במראות כשעוברים לנתיב הרצוי מכבים את האיתות
הרגל צריכה להיות על הגז במהלך נסיעה כי אם לא תגעי בגז האוטו פשוט יאט עד עצירה.
לגבי האיתות, כשאת רוצה לעבור נתיב או לבצע פנייה את קודם כל מסתכלת במראה הצדדית הרלוונטית לראות אם פנוי, במידה וכן אז את מפעילה איתות, ורגע לפני הפנייה שוב מוודאת במראות בזריזות שבאמת אין שום רכב לידך ורק אחכ מבצעת את הפעולה (יש שטח מת מסביב לאוטו שלא ניתן לראות בשום מראה ולכן צריך לבדוק פעמיים כי בין שתי הבדיקות המרחק ביניכם משתנה)
שיהיה בהצלחה
לגבי האיתות, כשאת רוצה לעבור נתיב או לבצע פנייה את קודם כל מסתכלת במראה הצדדית הרלוונטית לראות אם פנוי, במידה וכן אז את מפעילה איתות, ורגע לפני הפנייה שוב מוודאת במראות בזריזות שבאמת אין שום רכב לידך ורק אחכ מבצעת את הפעולה (יש שטח מת מסביב לאוטו שלא ניתן לראות בשום מראה ולכן צריך לבדוק פעמיים כי בין שתי הבדיקות המרחק ביניכם משתנה)
שיהיה בהצלחה
באותו הנושא: