5 תשובות
תעזבי את הטלפון, תכבי כל אור אפילו קטן ופשוט תעצמי עיניים.
תנסי את החרא הזה של הנשימות
לנשום אוויר מהאף לארבע שניות
להחזיק אותו ל8 שניות בלי להוציא
ואז לנשוף אותו ב8 שניות מהפה
לנשום אוויר מהאף לארבע שניות
להחזיק אותו ל8 שניות בלי להוציא
ואז לנשוף אותו ב8 שניות מהפה
כנל אני צריכה למות
יא גמאני עוד שלוש שעות
תשמעי שירים ותנסי לישון או שתרשמי ביוטיוב מוזיקה מרגיעה לתינוקת וזה ממש ירגיע אותך לי זה ממש ממש עוזר ממליצה
אנונימית
באותו הנושא: