6 תשובות
לא
בגלל שבארץ הרבנות מחתנת והם לא מחתנים זוגות גאים
_0_
הרבנות הראשית שהיא הגוף שאחראית על חתונות יהודים בישראל, לא מכירה בנישואים כאלה.
לכן אם רוצים להתחתן בחתונה גאה, זה או בחו"ל, או חתונה בטקס סמלי שאין לו חשיבות מבחינה חוקית ואני מציע לעשות את זה מול הרבנות הראשית כאות מחאה
לא, כי נישואים בארץ אלו נישואים לפי היהדות, והיהדות לא מכירה בנישואים גאים.
יש מוכר שאינו רשמי אבל
לא,בגלל שהנישןאים בארץ דרך הרבנות
לא, לצערי זה לא חוקי
אני מציע לקיים את טקס החתונה בכל זאת, על אף שאין לו שום חשיבות חוקית אלא רק חשיבות סמלית
ולקיים את הטקס מול הרבנות הראשית.