181 תשובות
כי יש הןמופובים
כי הסטטוס קוו עדיין קיים.
זה עצוב
כי על פי הדת אסור
לא ידוע d:
שואל השאלה:
אז מה אם לפי הדת זה אסור יש אנשים בקהילה שהם יהודים וגם להם מגיע להתחתן עם מי שהם אוהבים וספר שנכתב לפני 3000 שנה לא אמור למנוע מהם
אנונימית
אמת, אין זה עניינה של המדינה.
כי אין הפרדה בין דת למדינה, די עצוב.
מתוקה ככה זה בישראל לא טוב את יכולה להתחתן עם הבת זוג של בחול
לכי תתווכחי עם אבא שבשמיים ^-^ ועם החוקים במדינה.
אנשים ששכחו שהם נמצאים במדינה יהודית והרוב כאן יהודי מסורתי/דתי/חרדי/מאמין
ככה קבעו בחוק.. הולכים על פי התנ''ך בו אנחנו מאמינים. אנחנו יהודים הריי..
זו המציאות שנים.. אין מה לעשות
שואל השאלה:
המבולגן בוא אתה תתחתן עם בת הזוג שלך בחול אלה זכויות בסיסיות של כל בן אדם להתחתן עם האחד שהם אוהבים וזה לא עינינו של אף אחד לא לאפשר להם להתחתן
אנונימית
לא ברור... זה באמת עצוב
התבלבלת זכויות בסיסיות הם אוכל מים והזכות לחיות בלי חשש לחיים שלך, ממתי להתחתן זו זכות בסיסית ועם זה כלכך חשוב לך טוסי לחול
שואל השאלה:
בן אז אתה אומר שגם אם יהודים שהם מהקהילה אסור להם להתחתן?
מה כי איזה ספר אומר ככה...
עדיף כבר לחיות באמריקה ולגמור עם זה אני אוהבת את ישראל אבל לא ייתכן שהמדינה תגיד לי עם מי להתחתן
אנונימית
שואל השאלה:
המבולגן טוס אתה לחול למה רק אני צריכה להתחתן בחול?
אנונימית
טוסי לאמריקה אף אחד לא מחזיק אותך פה בכח
שואל השאלה:
אז גם אתה טוס לאמריקה סליחה חמוד זו המדינה שלי ואני אוהבת אותה ואפילו בא לי ללכת לצבא ולהגן עליה אבל מה הקטע שאתה אומר לי שאם לא טוב לי פה אז לעזוב?! אם כל הקהילה הייתה עוזבת האוכלוסיה הייתה מצטמטמת בהרבה
אנונימית
נכון ואז לא היה בעיה של צפיפות
יפה שאת רוצה לשרת בצבא ולהיות כאן ואת אוהבת המדינהו כו'. רק שכחת דבר אחד. המדינה יהודית ויש דבר שנקרא תנ''ך ופוליטיקה וחוקים.
שואל השאלה:
גם ארהב היא מעצמה נוצרית אבל לקהילה עדיין מותר להתחתן שם
אנונימית
שואל השאלה:
וגם למה זה לא חוקי?
אנונימית
בארהב מותר רק במדינות מסויימות
הסיבה האמיתית היא שמדובר במדינה יהודית וזה אסור על פי התורה.
לצערי הרב , התורה לא מתקדמת עם השנים והם מתנהגים כאילו אנחנו חיים לפני 5000 שנה.
המדינה מנוהלת על ידי דת,הנישואים שכתובים במשרד הפנים הם רק דרך רבנות.
לצערי חד מיניים אינם יכולים להתחתן ברבנות,בגלל שזה לא בדרך התורה.
ומחוקקי החוקים ברובם אנשי דת שמתנגדים לזה,ככה שהחוק לא יאושר בזמן הקרוב
אני אישית להטבית ,ובכנות גם בזוגות שהם גבר ואישה לא צריך להתחתן,הכל עיניין של אידאיולוגיה ,אבל למה צריך את זה?
אפשר לעשות טקס בלי ממש להירשם כנשואים.
אנונימית
כי בדת אסור ולרוב בארץ נראלי שהולכים לפי הדתיים או משהו לא יודע
אבל זה באמת דיי מפגר!!
נישואין זה דבר דתי הדת לא תומכת בזה קיבלת את התשובה שלך
כי זה החוקים, לא טוב לך?
לכי למקום שהחוקים שם שונים.
אנונימי
למה אסור נישואים אזרחים?
אנונימית
מה קשור שאנחנו נמצאים במדינה יהודית מה זה מפריע לכם אם יהיו חתונות להטבים?
כי זה לא אמור להיות
אלה החוקים והדת במדינה
אנונימי
המדינה היא גם דמוקרטית חוץ מיהודית .
שחכתם את זה שהדת היא לא הבסיס היחידי לחוקים כאן.
באמת למה זה נוראי בעיני ועזבו חתונה פונדקאות אי אפשר. ילדים זה באמת זכות בסיסית חייבים דחוף להפריד בין דת למדינה
ואנחנו מדינה יהודית לא דתית אז אל תשחקו לי אותה.
רק שאני אבין אותכם אלה שתומכים ,איך בדיוק חתונה תעבוד אם זה לא חתונה דתית?
מדינה עם תרבות יהודית וחגים יהודים לא מדינת דת והלכה אתם רוצים שיהיה פה כמו איראן?
fastman , חתונה לא חייבת להיות על בסיס דת בהכרח .
אבל חופה וקידושין זה דבר שבא מהדת אז למה שמי שלא מאמין בדת יפריע לו כל כך ?
באמת הזוי ועצוב שזה ככה.
כן המקור של חופה וקידושין הוא דתי .
אבל אפשר גם לעשות את זה מבלי קשר לדת .
וגם , מי אמר שבשביל חתונה צריך חופה וקידושין ?
אנחנו יהודים ולפי הדת אסור(זאת הסיבה) ואני מאוד מאמינה באלוהים ובתנך אבל למרות זאת אני חושבת שנישואים גאים זה משהו שצריך להתקיים כי למה לא? כל אחד ומי שהוא אוהב וכמו שגבר ואישה יכולים להתחתן למה שאישה ואישה או גבר וגבר לא יתחתנו?
אנונימית
מה שאת מתארת פה זה פשוט מסיבה , מי אמר שהם לא יכולים לעשות מסיבה?
גם אני שואלת.
האמת שזה חוקי הטבע גבר+אישה=תינוק ככה זה אבל אני חושב שאם גבר אוהב גבר או אישה אוהבת אישה אז לא צריך לפסול את זה שיחיו את חייהם בכיף
זה לא בהכרח מסיבה , חתונה זה משהו שאפשר לקיים בכל מיני צורות.
וטוב שכך!
אנונימית
דניאל , גם חוקי הטבע לא כוללים את הטכנולוגיה והתרופות שלך . אז מה ?
תני דוגמא ,החופה והקידושין זה מה שהופך את זה ממסיבה לחתונה
goddessoffire לא הבנתי תסביר ?
"חתונה היא הכינוי של טקס הכניסה בברית הנישואים. " ( ויקיפדיה )
חתונה היא לא תקפה רק לתנאים של היהדות עם חופה וקידושין.
הדת לא דווקא נגד הומואים, אנשים חושבים את זה משום מה.
כרגע, מעבר לריב עם הדת, הרבה זמן לא היה ממשלה שתשנה את החוקים האלה.... ולממשלה שיש עכשיו יש דברים חשובים יותר להתעסק בהם כרגע. אולי בהמשך.
לא זכור לי שאצל הנוצרים או המוסלמים זה מקובל חתונה חד מינית וברית הנישואין זה מונח דתי כמו קידוש אישה שזוגות חד מיניים פשוט יעשו לעצמם מסיבה ויקראו לעצמם נישואין אני לא מבין מה הבעיה
לכל אלה שאומרים שאסור להיות חלק מהקהילה הגאה בגלל הדת אז תדעו שגם בדת שאישה בוגדת בבעלה צריכה למות בתלייה, מישהו עושה את זה?.....לא נראלי
אז אל תחפרו
ושוב , נישואים יכולים להיות גם לא בקטע דתי בהכרח .
מן הסתם שהמקור הוא דתי אבל יש דרכים שונות כיום כי העולם השתנה.
איסלאם מן הסתם אבל להגיד לך את האמת אינלי מושג לגבי הנצרות .
גם צריך לשכוח שבשלושת הדתות האלו , יש זרמים שונים וחלק מהזרמים כן בסדר עם להטב וזה .
בגלל שאנחנו במדינה אורתודוקסית.
אז בוא נכלא בכלא את כל החילוניים שעוברים על המצוות ולא שומרים שבת^^^
מה זה השטויות האלה??
אנחנו מדינה יהודית דמוקרטית שבה יש חופש דת וחופש מדת. לא רואה שום סיבה מוצדקת לא לאפשר נישואים חד מיניים.
כן הזרמים שהם דתי לפי דעתי אבל הטענה שלי זה לא שאי אפשר לנהל חתונה בלי כל הקטע הדתי אלא הטענה שלי היא שזה דבר דתי והם לא מאמינים בדת אז למה הם רוצים את זה כל כך? שימציאו משהו אחר שהוא לא חתונה אבל עובד אותו דבר ככה לא מסתבכים כזה הרבה
אז אתה אומר שאם מישהו לא דתי אין לו סיבה לרצות להתחתן??
זה ממש לא הגיוני
כן אין לו סיבה כי זה משהו של הדתיים
למה שלא יהיה אפשר?
אני נתתי את ההגדרה של חתונה מויקיפדיה , יהיה אכפת לך לתת הגדרה שלדעתך אתה מאמין שהיא נכונה?
לא זה לא
בן אדם רוצה להיות מחויב לבן אדם אחר. קשר הדוק. מה הקשר פה לדת?
לדעתי חתונה זה כשהבעל מקדש את האישה וכל הסיפור הזה עם הכתובה והם נכנסים בברית הנישואין
שחתונה זה בא מהדת יש עוד דרכים להיות בקשר הדוק בלי להידחף לדברים של אחרים
יש כל מיני סוגי חתונות... כמו שיש חתונות בכל דת בצורה שונה יש גם חתונות שונות שהם לא קשורות לדת
זה לא משנה את העובדה שזאת חתונה
אוקיי , כתובה תקן אותי אם אני טועה זה משהו שרק ביהדות משתמשים בו ?
אבל שוב , חתונה יכולה לבוא מהדת וגם יכולה שלא .
וחוץ מזה, יש גם הומואים ולסביות דתיים... זה לא עניין של לא דתי ודתי
"אנו מכריזים בזאת, על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"
הכריזו על מדינה יהודית!
משתתף בצערך, בקפריסין זה אפשרי...
בואי תתארי לי חתונה בלי הדת איך זה קורה מה הולך בה בדיוק? מה הדבר שהופך את הקשר להדוק ו"מיוחד" יותר
קח תקרא
fastman בגלל שזה בא מהדת בדיוק בגלל זה מפריע לו, למה בנאדם חייב לעשות משהו שהוא לא מאמין בו?
מישהו שמן זה חא עונה על מה ששאלתי זה רק אומר שזה פשוט תהליך שבו המדינה מכירה בך כזוג נשוי באופן רשמי אבל השאלה שלי היא למה שזה ישנה להם אם כל הקטע של נישואין זה דתי בכלל?
ב' מה הכוונה שלך?
סטטוס קוו
כי המדינה הזו מזעזעת שלא יודעת לקבל את האחר אני מחכה לגיל שאני אוכל לטוס מפה
אנונימית
כי אנחנו מדינה יהודית.
יש אנשים אתאיסטים שגם ירצו נישואים מסוג כזה, או סתם אנשים שפשוט לא רוצים נישואים דתיים
ותקרא עוד, מוסברים שם בכל מדינה איך זה מתבצע
לא עונה על השאלה שלי
למה אין נישואין וגירושין אזרחיים?. אז בדיוק מאותה הסיבה.
מה יש לאנשים פה?
שאלה לגיטימית ומעוררת מחשבה, וגם כעס. אנחנו במדינה יהודית. זה אומר שאני חייב להפריד בין חלב ובשר? שאני חייב לשמור שבת? מה נסגר?
אנחנו ב-2020, למען השם. הבעיה היא שיש אנשים שלא מבינים את זה, וחושבים שהם יכולים להגיד לאנשים אחרים עם מי הם יכולים או לא יכולים להתחתן.
מה לא מובן מצעד הגאווה זה לאו דווקא להתגאות קודם כל זו גם התגאות כי אחרי כל השנים של הנסתרות והשנאה העצמית יש גאווה בזה אולי זה לא מעניין את כולם אבל הרבה דברים לא מעניינים את כולם.
אבל בקשר למה שמאחורי מצעד הגאווה זה פשוט זכויות זה ליטרלי זכויות תנו לנו להתחתן תנו לנו לאמץ בלי לעבור כזה סבל תנו להביא ילדים בפונדקאות מה הבעיה.
ואל תגידו לי אז למה צריך להתפשט
איו מה לעשות פרובוקציה מביאה יחס וזה מה שרוצים יחס אף אחד לא יתייחס לחבורה של אנשים עם שלטים "תנו לנו זכויות". אני מאמין שמתי שיתנו ללהט"ב להתחתן אירועי הגאווה יופחתו ואפילו יתבטלו כי הכל בשביל זכויות ומה אכפת לכם גם שיהיה מצעד כולה יום אחד של שמחה מה הקטע שלכם.
fastman , זה שחתונה בלי סממן דתי לא אומר שהיא לא נחשבת חתונה.
מזל שלא מאשרים נשק^
יש לי בשכבה כל כך הרבה ילדים שאני בטוח שהיו עושים סקול שוטינג אם זה היה אפשרי
והשור^
כן יש קשר. כי בעבר סקלו אישה שבגדה בבעלה באבנים, היום לא עושים את זה, לזמן יש תפקיד חשוב מאוד בחיים - מה לעשות?
בגלל השלטון
לא משנה איזה שנה עכשיו שיהיה 2050 הומואים לא צריכים לקבל נישואים בארץ אין להם תזכות הזאת
לא יודעת, בואי נתחתן
כי על פי הדת אסור, והמדינה הזאת מסורתית והולכת יחסית על פי התורה, המדינה הזאת בעיקר ימנים ויש בממשלה ובכנסת דתיים ועל פי התורה הם לא מאשרים
לא יודע מה הקשר 2020
יאללה, בואו נקשיב לתירוץ של 'לפי הדת'. לפי הדת, אסור לאכול חלב ובשר.
האם אלך לכלא במידה ואעשה את זה?
ברור שלא. גם לפי הדת היו חוקי שעבוד, שלא תקפים היום.
אז מה כואב לכם, באמת, מה כואב בלתת לאנשים להינשא במדינה שהם נולדו בה? למה לכפות עליהם את החוק הזה? מה נסגר?
כי פשוט יש אנשים אטומים שלא מסוגלים לקבל את אלה שלא כמוהם ולצערי קהילה שלמה נפגעת, זה באמת לא פייר
זו מדינה יהודית וזהו הציביון היהודי.וצריך לשמור עליו. נישואים אלו אסורים מהתורה
למה במקום להקים מדינה יהודית לכל היהודים הוקם ברגע האחרון מדינה יהודית אורתודוקסית? הכל בכתבה המצורפת.
אין עתיד ולא יהיה עתיד ללהטב במדינת ישראל.
העובדה שרוב רובו המוחלט של עם ישראל הם מסורתיים מאמינים ובנוסף העובדה ש85 עד90 אחוז מהערבים החיים במדינה הם לכול הפחות מסורתיים, לא יאפשר ללהטבים לחיות בצורה נורמטיבית במדינת ישראל.
בנוסף יש גם התסתייגויות שאינם קשורים לאידואלוגיה דתית כזאת או אחרת.
שימשיך להיות אסור,אנחנו מדינה יהודית מי שמהקהילה הגאה ורוצה להתחתן שיתחתן בחול לא פה
אנונימי
כי הקב"ה נתן לנו את התורה לכל הדורות:

"אֵת כָּל אֲשֶׁר צִוָּה ה' אֲלֵיכֶם בְּיַד מֹשֶׁה, מִן הַיּוֹם אֲשֶׁר צִוָּה ה' וָהָלְאָה לְדֹרֹתֵיכֶם" (במדבר טו, כג).
"וְהַנִּגְלֹת לָנוּ וּלְבָנֵינוּ עַד עוֹלָם לַעֲשׂוֹת אֶת כָּל דִּבְרֵי הַתּוֹרָה הַזֹּאת" (דברים כט, כח).
"יָבֵשׁ חָצִיר, נָבֵל צִיץ; וּדְבַר אֱלֹהֵינוּ, יָקוּם לְעוֹלָם" (ישעיה מ, ח).

מה קשור 2020? אם נמסר לנו שחוקי התורה הם לעולם - אז הם לעולם.


עוד משהו: אי אפשר להגיד שחתונות של הלהט"בים לא יזיקו לנו, כי המדרש אומר שזבגלל זה בא המבול: "רבי הונא בשם רבי אמר: "דור המבול לא נימוחו מן העולם עד שכתבו גמומסיות לזכר ולבהמה" ( בראשית רבה כו, ה).
אנונימי
כי זו מדינה יהודית ככה זה יש להם מלא מדינות אחרות לעשות בהם את מה שבא להם בישראל אסור
אנונימי
בגלל דתיים פרימיטיבים
אנונימית
חייב להפסיק להגיד אנחנו 2020 כאילו מה זה משנה זה דעות של אנשים זה לא ישתנה עד שהאנשים לא ישתנו
עם כל הכבוד לדת , דרך ארץ קדמה לתורה. אי התרת נישואים גאים זו אחת מהסיבות לכך שדת מזיקה לאנושות.. דת הורסת את האנושות . זו לא דעה , זו עובדה. הכל בגלל הדת.
מדינה יהודית שחררו אותה כבר
דיי כבר זה מדינה יהודית לא של גויים אתם רוצים להתחן? תתחנו אבל תעופו מהארץ זה ארץ של יהודים.
אנונימי
מפני שאלוקים אסר. לאיזה אדם בדיוק יש את הזכות לחלוק עליו?
בגלל שיש פה כמה אנשים שרוצים שמדינה תתנהל על פי הדת ולא חופשיות

דיי לכפייה דתית
חייב להמשיך להגיד שאנחנו ב-2020. דעות משתנות במשך הזמן, רעיונות כגון שוויון זכויות התקדמו והפכו לדבר מרכזי בחברה, שכעת נשמע מובן מאליו.
אה, מה אמרתם? אנשים שאוהבים אנשים אחרים מאותו המין לא יכולים להתחתן איתם?
אופסי.
מגיע להם להתחתן עם מי שבא להם?! סליחה? יש חוקים במדינה. אנחנו חיים במדינה יהודית ויש לנו חוקים על פי התורה. אלוהים נתן להיות גבר עם אישה וזה לא בסדר שיש גבר עם גבר או אישה עם אישה. זה ממש נוגד לכל הגבולות.
למה אין נשואים להטבים?
אולי בגלל שאת חיה במדינה שרובה המוחלט מאמינים שהתופעה הזאת היא שלילית.
רבים רואים בתופעה כסטייה לא תיקנית.
אנונימי
"זה 2020".
וזה ש2020, זה משנה את העובדה שאלוקים קיים או את התורה שהוא נתן לנו?
כן!
כן, *מגיע להם להתחתן עם מי שבא להם!* אני מניח שככה זה במדינה חופשית! אתם אמיתיים?? אל תכפו את הדבר הזה על אנשים שרק רוצים להינשא. התגובות פה עושות לי רע.
לא, 2020 מחדדת את העובדה שכל אחד יכול לחשוב איך שבא לו ולהינשא למי שבא לו.
כי זו מדינה יהודית, ואל פי הדת אסור.
זה כמו שאין אוטובוסים בשבת...
באמת שעושה לי עצוב רק לראות מה כתבתם
אלוהים כמה שנאה בין דתיים לחילונים והפוך
מה נדפק איתכם
כאילו מה זה גם ההכללות שיש פה
מי אמר שדתיים לא תומכים
אני דתי ואני תומך אז די לשנאה
זה החוקים של המדינה מה אתם רוצים

ותפסיקו להישתמש בתרוץ עכשיו זה 2020
אז מה שעכשיו 2020
אנונימי
אדון הפלאפל, זה נכון שהדעות האישיות של אנשים עשויים להשתנות עם הזמן. אבל מה שצוה לאוקים לכל הדורות? מה זה קשור לדעות של אנשים?
אנונימי
ביבי "והשותפים הטבעיים" שלו בעיקר(החרדים)
זה קשור בכך שכל בן אדם רשאי לחשוב איך שהוא רוצה, וגם היו המון מצוות שאין חובה לקיימן. אז כפייה כזו על אנשים? ברצינות?
לכל מי שאמר שאלוהים אסר את זה, תראו לי מקור אחד מהתורה שאומר שאלוהים אסר לגבר לאהוב גבר, או לאישה לאהוב אישה.
דתיים פרימיטיבים עצוב שאנחנו ככ מתקדמים עם ככ הרבה נושאים אבל כשזה מגיע ללהטב פשוט אין לנו זכויות זה לא מגיע לנו אנחנו בדיוק כמוכם מתי תבינו!
בגלל שיש סטטוס קוו וישראל מדינה יהודית. לדעתי אנחנו צריכים לחשוב מחדש מה המשמעות של להיות יהודי במדינה הזו ולאפשר גם נישואים אזרחיים. (לא רק ללהטבים אלא לכל האזרחים שלא מעוניינים להתחתן דרך הרבנות).
אנונימי מסכים איתך כל ה"שומרי דת" אני יקרא להם הם אנשים חשוכים,פרמיטבים שנתקעו בעבר ולא רוצים להתקדם.
אנונימי - כפייה דתית? אם רק תפתחו את העיינים תראו כמה כפייה חילונית יש כלפינו על מה אתם מדברים בכלל .. אתם עדר אחד שלם.

''דתיים פרימיטיבים'' אני גדלתי כמסורתי דתי ואני מאמין בתנ''ך לעומתך ובאלוקים ויש חוקים וכתוב שאסור נישואים או משכב של ה''גאים'' .. אני לא שונא אף אחד חלילה.. פשוט נגד זה.. תעשו מה שבא לכם.. מאמינים לא מאמינים.. אתם מתעסקים עם בורא עולם לא איתי .. אני פשוט מקשיב לו זה הכל.
ולגביי זה שאסור.. את זה תשאלו את השרים בממשלה ומי שקבע את החוק הזה לא אותנו.
''2020'' חאלס נו בחייאת
נגד להטב או נמנעים: הליכוד, הבית היהודי, יהדות התורה, שס, תעל, רעם, בלד.
בעד:יש עתיד, כחול לבן, מרץ, העבודה.
ישראל ביתינו: לפעמים בעד ולפעמים נגד.
כלומר: כלומר כמעט שבעים וחמישה מנדטים לא הפגינו תמיכה בלהטב וחלקים רבים מהם חושבים שהתופעה היא סטייה לכול דבר!
זה שאנחנו ב2020 לא אומר שאנחנו צריכים להרוס את העולם יותר...
אנונימי
וכל אלה שבעד הם כמובן שמאלנים ביניהם קיצונים שרוצים להרוס את הדת.. מפתיע
בן-אם התכוונת למה שאני רשמתי אין לי מה להגיד לך זאת דעתך אבל בדיוק בגלל אנשים כמוך אין לנו את הזכויות שמגיעות לנו
בהקמת המדינה הייתה יריבות ומתח בין הדתיים לחילוניים. בסופו של דבר שני הצדדים נלחמו כדי להקים מדינה, היו פה הרבה דתיים.
הדילמה בהקמת המדינה הייתה איך היא תתנהל. האם לפי משפט תורה, שבו הולכים לפי היהדות בכל המערכות. או שמקימים מדינה חילונית לגמרי.
בסופו של דבר כדי שיהיה הוגן לפני הצדדים, הוחלט להקים מדינה בה המערכות המשפטית וכל השאר יהיו לפי החוק(משהו כמו בשאר המדינות) ומערכת הנישואין והגרושין יהיו לפי היהדות והתורה.
זה היה ההסכם ושני הצדדים הסכימו על כך, כך קמה המדינה.
אז מכל המערכות שיש במדינה, יש מערכת אחת שבו ההסכם מתממש והיא המערכת הזאת.
זה למה נישואים כאלו אסורים בארץ.
אתם תראו שהקהילה הגאה תציל אתכם בסוף מפיצוץ אוכלוסין, כי כולם ישכבו ויעשו סקס בלי אמצעי מניעה ורק גייז יצילו אתכם מהשמדה עצמית. של החרמנות שלכם.
עצוב שלא נותנים, אבל מקווה שעוד כמה שנים גם זה יפתר.
אנונימי
מישהו שמן, יש איסוא ברור על משכב זכור בתורה:

"וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה, תּוֹעֵבָה הִוא" (ויקרא יח, כב).

יש גם איסור של "נשים המסוללות זו בזו" (יבצן עו ע"א). המחלוקת האם זה מן התורה (מעשה ארץ מצרים), או מדברי סופרים, אבל זה עדיין אסור. ה' צוה לשמוע לחכמים (דברים יז, ח-יא).


"נשים המסוללות (פירוש המשחקות והמתחככות) זו בזו - אסור, וממעשה ארץ מצרים שהוזהרנו עליו, וראוי להכותן מכת מרדות הואיל ועשו איסור. ויש לאיש להקפיד על אשתו מדבר זה, ומונע הנשים הידועות בכך מלהכנס לה ומלצאת היא אליהן" (שולחן ערוך, אבן העזר, סימן כ, סעיף ב).
אנונימי
את זכויות הסטייה?
אנונימי
ben, אני חייבת להודות שלא יצא לי להיתקל בכפייה חילונית. בטח ובטח שלא בכמויות הכפייה הדתית שיש פה. יכול להיות שפספסתי, אשמח אם תאיר את עיני.
ויודע מה? אם יש כפייה חילונית זה לחלוטין לא בסדר. זה לא מבטל את העובדה שכפייה דתית לא בסדר גם היא. יש לנו מדינה דמוקרטית, מגיע לנו חופש ודת וחופש מדת.

ובסופו של דבר אם הם מתעסקים עם בורא עולם, זה מולו. לא מול החוקים של המדינה. אני לא מאמינה שזה מקומה של המדינה לכפות אמונות ודתות מסוימות על אזרחיה ובכך לשנות את אורח חייהם.
''זכויות'' מי ישמע איזה זכויות אין לכם כבר .. כל שניה אתם עושים את מצעד הגאווה לעיני כל העולם ועוד בירושלים. עושים כמעט כל דבר כמו כולם.. חוץ מלהתחתן ולהביא ילדים שגם זה אתם יכולים בחו''ל ולא חסר דרכים אז אילו זכויות? אולי אני לא יודע.. כי אני לא ממש מבין גדול בזה אשמח אם תגיד לי (לא ציני)

למה בגללי? כי אני מצביע לביבי? או שס? אממ
ben-אה, אז אם אני חושב שכל אחד רשאי להתחתן עם מי שהוא רוצה, אני שמאלני (מה גם שזה לא דבר רע), האם זה אומר שאני רוצה להרוס את הדת? נו באמת.
אני לא קובע את החוקים.. לכו לפוליטיקה.. אני רק אומר את דעתי.. תעשו מה שבא לכם .. אני נגדכם פשוט. לא עומד לעשות דבר נגד או משהו ולא שונא חלילה. פשוט נגד זה. כמו שאני נגד ''חצרוני'' נגיד.. אבל לא באמת אעשה לו משהו.
אדון הפלאפל, למה לא חיב לקיים?

"מצוה" - משלון ציווי, כלומר הוראה לקיים.
אנונימי
לא אמרתי אתה או כולם ספציפית. אבל הרוב כן.
למה לא?
כי אף אחד לא רוצה שיהיה שירותים להומואים, שירותים ללסביות, שירותי גברים, שירותי נשים, שירותי טראנסגנדרים, שירותי נישואים לבעלי חיים, שירותים למין לא מוגדר וכו' וכו'...
זה הרבה הוצאות למדינה.....
באמת כל השיחוק הזה עם המיניות תביא בסופו של דבר לחורבן שמתחפש לlove is love
אנונימי
גם כתוב בתנך שלאנוס זה מותר ולאונן זה אסור אז?
אנונימית
באמת שאין סיבה וזה כזה עצוב. תראו למה השנאה גרמה
התפוצצות אוכלוסין? נראה לכם שלקב"ה יש בעיה לתת מספיק מקום ומחיה לכל מי שהוא ברא?

מי שנותן את החיים - נותן גם את המזן.
איפה אמונה הבסיסית הזאת?
אנונימי
יש מצוות רבות שלא חובה לקיים. לא לתת לאנשים את הזכות הבסיסית להתחתן, לכפות את האיסור עליהם, זה דבר שלא יעשה. ולא כל מי שאומר את זה הוא בהכרח שמאלני או נגד המדינה.
זכויות? אין להם זכות להתחתן. העניין הוא לא מה שיש אלא מה שאין.
אנונימית, אסור לאנוס - ומה שכתוב בתנ"ך - חובה לקיים. את מצפה לתשובה אחרת?
אנונימי
בתנ''ך? כתוב שמותר לאנוס? רציני?
אדון הפלאפל, למה זה דבר שלא יעשה? בשביל מה הקב"ה (ישתבח שמו לעד! נתן לנו א תזה, אם אל בשביל שנקיים את זה? אם יש אנשים שרוצים לעבור על רצונו של ה' יתברך - המדינה (ועוד מדינה יהודית) אמורה לעוזר להם בזה? זה נקרא להיות שותף לעבירה.
אנונימי
בן היקר
אתה יודע אולי כמה עולה נישואים בחול? או אימוץ ילדים בחול? זה יכול להגיע למיליוני דולרים למה לכם מגיע להתחתן פה לכו אז גם אתם הסטרייטים להתחתן לאמץ ילדים בארץ אחרת בסכום שיכול להגיע למיליון דולר
רק שתדע הסיבה שיש מצעד גאווה היא בשביל שיתנו לנו זכויות ובגללכם הדתיים והתורה שלכם אין לנו זכויות
אין לזה שום קשר לאם אתה ימני או שמלאני
לא אמרתי שזה קשור יואו...
התורה שלכם גם כן.. לא בעיה שלי שאתם לא מאמינים
אחי זאת לא בעיה שלי שאתה הומופוב עם דעה קדומה ביי
giornogiovanna, את רצינית? את רוצה להשוות משהו שהוא ליגיטימי ואפילו מצוה, ולמשהו שהוא לא ליגיטימי?

אין שום סיבה למנוע להתחתן, מי שרוצה להתחתן כפי שצוה ה'. למי יש סיבה וסמכות להתנגד לזה?

מי שרוצה לעבור על מה שצוה ה' - הבעיה היא אצלו.
אנונימי
השאלה האמיתית היא למה להיות נגד אם אפשר להיות בעד או ניטרלי
אדון הפלאפל, סתם ככה. אם לא היה צריך לקיים אותם - אז להמ אלקוים נתן לנו אותם? אלוקים יודע מה שהוא נותן.

מי שאתה שתחליט אחרת? למה אתה חושב שאתה יודע יותר טוב מאלוקים מה צריך ומה לא צריך?
אנונימי
בגלל חרדים בממשלה והרבה פקטורים אחרים
יש מלא אנשים שרוצים לחיות בתיאוקרטיה ולהחזיר אותנו לdark ages
צריך הפרדה מוחלטת בין דת למדינה
כמו באמריקה
אני אישית בעד רפובליקה חוקתית כמו באמריקה
מה מה? מה אתה רוצה אמלה אני רק אמרתי עובדות אחי
אתה יודע אם אתה מאמין לספר שאומר ככ הרבה שטויות אז בבקשה הבעיה א צ ל כ ם
אבאשך עליי, כי אם אלקוים אסר משהו - צריך להיות נגד מעשה שאותו עשה אלוקים. זה לא ברור?
אנונימי
אנונימי-מי שרוצה לעבור על מה שהוא ציווה שיעשה את זה.
העניין הוא לא להכריח לעשות את זה.
אנונימי-מי אתה שתכפה את האיסור הזה על אנשים? מה יש? זכותם להאמין או לא להאמין, זכותם המלאה! וכמו כן, זכותם המלאה להתחתן איפה שהם נולדו.
לא כולם מאמינים באלוהים אמלה תרגעו תנו לאנשים כמוכם להתחתן בשקט
דוגמטיזם דתי...
נגיד שיצא חוק המאפשר נישואי להטב ואז...מה יהיה אחר כך..?
כרגע המצב כלפי הלהטב הוא לוהט. הרבה אנשים פשוט סולדים ממנו. לחלקם הוא נראה תועבה לחלקם הוא נראה כביזוי למין האנושי לחלקם הוא פשוט מעורר בחילה.
במדינה חיים לא מעט אנשים מאמינים, דתיים, ערבים דתיים, מסורתיים. המדינה משופעת באנשי דת במסורת יהודית, נוצרית, ערבית וכו..
ברגע שחוק כזה או אחר יעבור זה לא יגמר כאן זה רק יתחיל כאן.
השנאה לא תכפיל את עצמה היא תעשיר את עצמה. הלהטב יהיה פי עשרים יותר נרדף. הקנאה הרעה כלפיו תיהיה רק יותר קטלנית.
ישראל היא לא שבדיה. בשבדיה האנשים אתאיסטים עדישים(וגם שם יש הגבלות מסויימת) פה המדינה נקראת ארץ הקודש. כלומר היא מדינה שחשובה מאוד לכול הדתות.
אם את חושבת שכאשר יעבור חוק כזה או אחר הלהטב יהיו במצב טוב יותר את טועה. הפילוג שחוקים כאלו ייצרו הוא יהיה בלתי הפיך וכואב לא פחות ממלחמת יום כיפור.
אנונימי
אתה טועה מאוד. תן לאנשים להאמין בזה שזה בסדר שאנשים מהקהילה הזו יתחתנו, להראות עד כמה זה לגיטימי והגיוני, והשנאה תפחת.
וגם אם לא, למי אכפת? אמור להיות מותר להם להתחתן כמו שלי מותר לשתות קולה. אם לאנשים יש בעיה עם זה, זו בעיה שלהם בהחלט.
מה שאנשים אחרים עושים עם החיים שלהם זה לא עניין של אף אחד
לפי הלוגיקה שלך אם כל השכנים שלך שונאים אותך, זה אומר שמותר להם להגיד לך מה מותר ומה אסור לך לעשות בחיים?
תחשבו על זה בגדול.
הלהטב יביא איתו את חוק הפונדקאות. חוק הפונדקאות יביא איתו התבוללות בקנה מידה אסטרונומי. לטווח הארוך 50% אחוז מהיהודים עלולים להתבולל.
אנונימי
שיתבוללו. שוב, החלטה שלהם.
אני אתייחס לשתי דברים
1. חתונה - בעיני חתונה היא טקס פרימיטיבי שבה האישה הופכת לקניין של הבעל בגלל זה אין סיכוי שאני אתחתן, הטקס הזה קיימת דורות בכל מיני תרבויות ודתות עד היום הרבה אנשים בעולם מתחתנים ואין מגבלה על טקסים שאנשים רוצים לקיים חוץ מישראל ועוד כמה מדינות דתיות במזרח התיכון כמו אירן, אבל מדינה שמתיימרת להיות דמוקרטית צריך לאפשר למי שרוצה להתחתן, להתחתן איך שהם רוצים בלי שיהיה מונופול למי מוסמך לקיים את הטקס.

2. רישום נישואין או רישום זוג - לרוב המדינות בעולם במיוחד מדינות דמוקרטיות אפשר להירשם כנשואים עם טקס דתי (איזה שרוצים, אין מונופול) או טקס אזרחי בנוסף אפשר להירשם כזוג.
אבל למה בכלל להירשם כזוג נשוי, התשובה היא פשוטה, זכויות המוקנות בחוק, לדוגמה: בעלות משותפת על רכוש, הטבות מס, אחריות משותפת על הילדים, ירושה, זכאות לאזרחות ועוד זכויות שמשתנות בין מדינה למדינה.
אנונימי-אלוקים לא אסר חתונה להט"בית הוא רק אסר משכב זכר אני לא מבין מה הקשר בין איסור על סקס לאיסור על חתונה.
אני עניתי לך על זה
זה לא עניין של אף אחד מה אנשים עושים עם החיים שלהם!
זה באמת עצוב...כל שנה אמורה להיות יותר מתקדמת מהקודמת, אבל לצערי בעניין הקהילה הגאה המצב רק נתקע ואפילו יותר גרוע. ומה באמת אכפת לכם שלפי הדת זה אסור?! אנשים רוצים להתחתן עם אותו המין, אתם לא יכולים לשלול להם את הזכות לרצות רק בגלל שזה "נוגד את התנ"ך" (או את חוקי הטבע). ואנחנו כבר ב-2020...איך העולם בכלל וישראל בפרט לא מתפתחים?? הבעיה של האנושות זה שהיא עסוקה בקדמה טכנולוגית ולא בקדמה חברתית. כולם אומרים שכל שנה אמורה להיות יותר טובה ומתקדמת מהשנייה, אבל אנחנו עסוקים רק בטכנולוגיה ולא ביחסים החברתיים, אנחנו עסוקים בלפתח רובוטים, מכונות ואפליקציות, ולא בללמד באמת על זה שהגזענות לא מתקבלת על הדעת. האנשים חושבים שאם הם ילמדו כמה שיעורים על גזענות ולהט"בפוביה, ויתנו לתלמידים להחליט איך לנהוג, המצב ישתנה לאט - אבל המצב לא משתנה בכלל. אמנם יש לפעמים ירידה בתקיפות, אבל זה לא משנה את הדעות של האנשים. ועוד בעידן המודרני שבו כל אחד יכול לכתוב מה שבא לו ולהסית בלי לחשוב פעמיים...זה כבר עבר כל היגיון.
אנונימי אתה יכול להפסיק עם ההפחדות והמניפולציות.
אדון הפלאפל, גם אני יכול להגדי שצי שרוצה לעבור על החוקים של המדינה- אז שיעשה את זה.

העניין הוא שלא להכריח את האנשים שלא לעבור על החוקים של המדינה.

נשמע לך הגיני?

החוק קיים בשביל שנשמור עליו, כל שכן על חוק של מלך העולם.

ולא, לא זכותו של אף אחד לחלוק על מלך העולם.
אנונימי
sonjo, אם לא היהי אכפת לך החקוים שלך מלך העולם - אז ממי אמור להיות אכפת לנו?

אי אפשר "להתקדם" מהחוקים של מי שיודע הכל, להפך - זאת תהיה נסיגה מן האמת וממש לא "התקדמות".
אנונימי
יש לנו זכות שנקראת חופש הדיבור אז אני יכול לחלוק על מי שאני רוצה גם על "מלך העולם".
ד.א. פעם הבא שאתה מדבר עם המלך הדמיוני שלך, אתה יכול לבקש ממנו להרגיע קצת את האכזריות שלו פשוט נמאס לי לצאת עם מסכה כל הזמן.
אנונימי-ממש לא. זו זכות בסיסית שנשללת מהם. הם בוחרים אם להאמין או לא להאמין ואם להתחתן (מה שלא קורה כי מסתבר דיברנו לימי הביניים), וזו זכותם המלאה, ואני לא חושב שאתה תוכל להגיד להם משהו שונה. מה גם, שיש הרבה 'חוקים' שהתווה ה' שלא חייב לשמור עליהם. היו חוקים בעד שעבוד, יש חוקים כנגד אכילת דברים כשרים. אבל כמו שאתה רואה, ניתן לעשות את זה.
ונגיד ולא.
ונגיד ועם כל זה עדיין לא מצאת תירוץ לחתן אותם.
מה אכפת לך? אם הם ישלמו על זה זו בעיה שלהם, למה אתה חושב שאתה יכול להחליט מה הם יעשו או לא?
אנונימי, אכפת לי מהמשפחה שלי ומהחברים שלי. זה שאתה חושב ש"אהבת אלוהים" קודמת להכל, לדעתי זו חשיבה שגויה. וגם, צורה רוחנית לא קיימת בעולמנו, כך שאפילו לאלוהים יש מה ללמוד (כי במידה והוא איכשהו קיים, אז גם הוא בן תמותה בעל צורה חומרית)
אדון הפלאפל, אני איגד לך מה אכפת לי.

כי אנחנו נמצאים באותה ספינה. מי שעושה חרו בספינה 0גם אם זה בדחר שלו). - זה מטביע את כל הספינה.

"כל ישרל ערבים זה בזה" (שבועות לט ע"א).

רק אם נתנגד למעשים שאסר אלקוים - ננצל מהעונש הקולקטיבי.
אנונימי
sonjo, זה משלא שגוי לחשוב שאהבת האלוקים קודמת לכל דבר אחר.

שמעת יעל המשפט "אין אהבה כאהבת המקום"?

מי אתה שתחלוק עליו?

להפך, אם אתה חשובת ששי מישהו שיותר חשוב מאלוקים - הבעיה היא אצלך.

מי שברא אותך? מי נתן לך א תהכל? מי יודע יותר טוב מכולם, מה טוב ומה לא?

צורה רוחנית לא קיימת בעולמנו. אז לנו יש לנו רגשות, רצונות?

ולא, לאלוקים אין מה ללמוד, הוא שיא השלמות. לא סתם הוא אמר על עצמו "אֶהְיֶה אֲשֶׁר אֶהְיֶה" (שמות ג, יד).
אנונימי
אלוהים ממש חושב את עצמו...מה אני אגיד?
אנונימי-אנחנו לא כבר עכשיו מתנגדים? צר לי לבשר לך, אבל יש אנשים שלא אוכלים כשר ויש אנשים שמאוננים. לכן השימוש בטיעון' עונש קולקטיבי' כבר לא תקף.
אני מבין שאי אפשר יהיה לשכנע אותך לחשוב אחרת למרות כל הטיעונים שהצגתי, מה שהופך את הדיון לחסר תועלת. אני דובק העמדתי. אתה לא תוכל להגיד להם אם יתחתנו או לא, והם יכולים להתחתן עם מי שהם רוצים.
^הם יכולים להתחתן עם מי שהם רוצים כל עוד זה לא יגרום לעולם להדרדר למצב שהדבר העומד בראש סדר היום הוא מין.
כל הזמן להתעסק במניות ולהמציא על מיני דברים מעוותים רק גורמים לעולם להדרדר לתוהו ובבהו.
אנונימי
אנונימי כן בדמוקרטיה הרוב קובע את החוקים אבל לא, הרוב לא יכול לשלול זכויות מקבוצת מיעוט.
אנונימי מי אתה שתגיד מי אתה? חוצפן.
sonjo, אלוקים (בניוגד אליך) ידוע מה שהאו אומר, כי הוא ידוע הכל.

אם כבר, אתה חשוב א תעצמך, אם אתה חשוב שאתה יודע יותר ממנו יתברך.
אנונימי