139 תשובות
לא אכפת לי כל כך
שיעשו נה שבא להם
שיעשו נה שבא להם
כן ברור
בעד
ברור שכן אני מהקהילה
אנונימי
כן
הם לא שונים מאף בן אדם
הם לא שונים מאף בן אדם
כע
כן למה לא
חיים שלהם שיעשו מה שהם רוצים
חיים שלהם שיעשו מה שהם רוצים
בעד לא רואה בזה בעיה הם בני אדם בדיוק כמו כולם וחבל שעדיין מתייחסים אליהם בחברה כשונים
לא
אסור הלכתית
אסור הלכתית
אנונימי
ברור
כן אני חושבת שלכולם מגיע לחיות בתור משפחה חוקית בארץ אני בכלל מעדיפה נישואים אזרחיים גם לזוגות סטרייטים
אנונימית
לא בעד. "הרי את מקודשת לי כדת הקהילה הגאה" זה בסדר
כן.
כן כן כן ועוד פעם כן בייבי
אני חושב שצריכים לאפשר נישואים אזרחיים בארץ, אבל כמובן שלא יאפשרו להם להתחתן על פי היהדות כי זה לא ממש אפשרי...
בבקשה אל תצאו על אנשים שלא בעד בגלל הדת, זה לא הופך אותם להומופובים.
הם לא אמרו שהם חושבים שהומואים זו מחלה או משהו הם פשוט לא מעודדים את זה.
ולשאלה, כמובן.
הם לא אמרו שהם חושבים שהומואים זו מחלה או משהו הם פשוט לא מעודדים את זה.
ולשאלה, כמובן.
בגלל הדת זה לא איזה תירוץ שמצדיק
הם לא איזה חסידים אני בטוחה
יש כל כך הרבה מצוות ואיסורים שאני בטוחה שהם לא עושים אבל הומואים זה מה שמפריע לחייהם? זה הדבר הכי מטופש ששמעתח
הם לא איזה חסידים אני בטוחה
יש כל כך הרבה מצוות ואיסורים שאני בטוחה שהם לא עושים אבל הומואים זה מה שמפריע לחייהם? זה הדבר הכי מטופש ששמעתח
אנונימית
בעד כי אני חושבת שכל אדם יש זכות לשוויון ולמרות שאנחנו מדינה יהודית אני חושבת שמגיע להם להתחתן בארץ כמו כל זוג רגיל שמתחתן לתת להם לעשות נישואים אזרחיים כמובן פה בארץ אבל שלא יוכלו להירשם כזוג נשוי ברבנות אבל כן לאפשר להם להתחתן פה ולהביא ילדים כמו כולם
נגד, מדינה יהודית אנחנו.
אממ לא אכפת
לא
שואל השאלה:
למה לא? ^
למה לא? ^
אני בטוח שחצי מאלה שרשמו "מדינה יהודית", או משהו שקשור לדת, אפילו לא שומרים שבת. אל תהיו צבועים
שואל השאלה:
אם אתם כותבים לא תכתבו למה לא...
אם אתם כותבים לא תכתבו למה לא...
^^^^ אני דתי לאומי, שומר שבת והכל
אל תגידי סתם
וגם d.o.m וjewish9
אל תגידי סתם
וגם d.o.m וjewish9
אנונימי
אתה שומר גם זרע לבטלה? שומר נגיעה? מסתכל על בנות ברחוב?
שואל השאלה:
אני לא שופטת זה דעות שלכם רק אל תכתבו "לא" בלי לכתוב למה לא
אני לא שופטת זה דעות שלכם רק אל תכתבו "לא" בלי לכתוב למה לא
אני בספק..
^^^^ משתדל לשמור, עדיין עובד על זה (זה לא קל)
שומר נגיעה
משתדל לא להסתכל על בנות (גם על זה עובד)
שומר נגיעה
משתדל לא להסתכל על בנות (גם על זה עובד)
אנונימי
למה לא? אני באמת לא רואה סיבה שלא הם אנשים לא חיות שיתחתנו עם מי שהם רוצים זה לא מפריע לאף אחד
אנונימית
לא אסור לפי ההלכה
כן
אנונימית
אני גם דתי אבל אמרו לי שהאיסור זה רק בגלל שלא יביאו ילדים אבל יש היום אמהות פונדקאיות...
דרך אגב מישהו שמבין בזה, האיסור משכב זכר זה באמת בגלל זה? או שסתם אמרו לי דברים
דרך אגב מישהו שמבין בזה, האיסור משכב זכר זה באמת בגלל זה? או שסתם אמרו לי דברים
כמובן בעד
כשחושבים על זה כמו שיש סטרייטים יש כאלה שהם לא
וזה טבעי לגמרי
אני חושבת שזה מטופש שזה צריך בכלל להיות כזה עניין
לדבר כל כך טבעי
כשחושבים על זה כמו שיש סטרייטים יש כאלה שהם לא
וזה טבעי לגמרי
אני חושבת שזה מטופש שזה צריך בכלל להיות כזה עניין
לדבר כל כך טבעי
כן. מזעזע שלא נותנים להם במדינה שלנו
לא , כי לפי ההלכה אסור
תודה על המינוסים מראש:)
תודה על המינוסים מראש:)
אנונימית
ברור, זכויות בסיסיות של בן אדם
נגד. אנחנו מדינה יהודית. זה מגעיל ונוגד את חוקי הטבע וזה לא ביולוגי. בזכות אנשים סטרייטים יש עתיד לאנושות.
מי שרוצה מוזמן לתת לי מינוס אבל זאת דעתי.
מי שרוצה מוזמן לתת לי מינוס אבל זאת דעתי.
אנונימית
כן הכי בעד
יואו זה החיים שלהם מי אני שאחליט עליהם ואגיד להם היי אסור לכם להתחתן ?? שכל אחד יעשה מה שטוב לו
שואל השאלה:
אני לא נותנת מינוסים כי אני מכבדת דעות של אנשים אחרים גם אם זה לא מוצא חן בעיני
אני לא נותנת מינוסים כי אני מכבדת דעות של אנשים אחרים גם אם זה לא מוצא חן בעיני
כן, זה כמו לאסור לגבר להתחתן עם אישה לפי דעתי.
גבר וגבר אוהבים אחד את השני בדיוק כמו אישה וגבר.
גבר וגבר אוהבים אחד את השני בדיוק כמו אישה וגבר.
ברור ! זה שבן ובן או בת ובת בחרו להיות במערכת יחסים לא אומר שצריך לשפוט או לשנות להם את החיים.
אם עושה להם טוב להתחתן אז מה זה מפריע
אם עושה להם טוב להתחתן אז מה זה מפריע
כמובן בעד, זה אהבה רגילה לחלוטין כמו אהבה בין גבר לאישה ואם הם בוחרים להתחתן הם צריכים לעשות את זה במדינה שהם גדלו בה ולא להרגיש לא בנוח.
ברור שכן הם אנשים בדיוק כמו אנשים סטרייטים
ברור שכן
אנונימית
כן.
שיעשו מה שבאה להם.
זה הגוף שלהם זה הזכות שלהם.
הם לא בחרו להיות חלק מהקהילה הגאה.
וזהו זה הנימוק שלי..........
שיעשו מה שבאה להם.
זה הגוף שלהם זה הזכות שלהם.
הם לא בחרו להיות חלק מהקהילה הגאה.
וזהו זה הנימוק שלי..........
כן למה לא
אני בעד שכל אחד יעשה מה שטוב לו וגם להם יש זכות להתחתן כמו כל אחד
כן ברור שאני בעד, אהבה מגיעה בכל מיני צורות וצבעים, אנשים שלא רואים את זה לא אמורים להחליט בשביל אחרים אם מותר להם להתחתן עם מין זהה לשלהם..
ועם כל הכבוד לזה שאנחנו מדינה יהודית, יש גם חילוניים במדינה שהם יהודים, יש אתאיסטים, אל תשכחו מהם וזה שזו מדינה יהודית זה לא תירוץ בשביל למנוע מאנשים להתחתן, אז אסור בדת היהודית אתם אומרים? גם אסור לאכול חזיר ותראו יש בארץ לא מעט דברים שמפרים בדת היהודית, תכבדו, אהבה מגיעה ממקום טהור וזה לא משנה בין מי למי היא, היא לא פוגעת בפאקינג כלום ואתם יודעים את זה.
ועם כל הכבוד לזה שאנחנו מדינה יהודית, יש גם חילוניים במדינה שהם יהודים, יש אתאיסטים, אל תשכחו מהם וזה שזו מדינה יהודית זה לא תירוץ בשביל למנוע מאנשים להתחתן, אז אסור בדת היהודית אתם אומרים? גם אסור לאכול חזיר ותראו יש בארץ לא מעט דברים שמפרים בדת היהודית, תכבדו, אהבה מגיעה ממקום טהור וזה לא משנה בין מי למי היא, היא לא פוגעת בפאקינג כלום ואתם יודעים את זה.
לא אכפת לי ממש מזה שיעשו מה שבא להם
כן כי בא לי להתחתן בארץ
למה לא?
ברור שכן.
חדמש שכן!
ברור שכן.
חדמש שכן!
ברור
שיתחתנו כמה שבאלהם.אבל לא בארץ.
הארץ צריכה להיות מושתת על התורה.וזה נוגד את התורה.
אני מכבדת אותם ואינלי בעיה איתם.
אבל נישואים ופונדקאות וכאלה-לא בארץ
הארץ צריכה להיות מושתת על התורה.וזה נוגד את התורה.
אני מכבדת אותם ואינלי בעיה איתם.
אבל נישואים ופונדקאות וכאלה-לא בארץ
אנונימית
^^את יכולה לפחות להסביר למה?
בעד
חלק מהקהילה הזו
עצוב שיבוא יום וייתכן שלא אוכל להתחתן פה
זכויות אדם בסיסיות
גם אם לא הייתי חלק מהקהילה הייתי תומכת מאה אחוז
חלק מהקהילה הזו
עצוב שיבוא יום וייתכן שלא אוכל להתחתן פה
זכויות אדם בסיסיות
גם אם לא הייתי חלק מהקהילה הייתי תומכת מאה אחוז
בתור מישהי שהייתה בחתונה של הקהילה הגאה אז ברור, שכל אחד התחתן עם מי שהוא אוהב
אני בעד. אם בן ובת יכולים להתחתן למה בן ובן/בת ובת לא? זה ליטרלי טמטום אין סיבה שלא.
אנונימית
כן .
הם בני אדם שאוהבים כמו כולם !
הם בני אדם שאוהבים כמו כולם !
הכי בעד!!!!
אין סיבה שלא
אנונימית
בעד, לפי התורה אסור משכב זכר/נקבה אין שום איסור מוזכר וברור על להיות זוג עם מישהו מהמין שלך, פשוט הקצינו את זה.
גם לאכול חזיר/לעשות קעקועים וכו' אסור לפי התורה אבל בכל זאת עושים את זה בארץ, זה בסדר אבל להתחתן עם מישהו מהמין שלך זה לא בסדר? אין שום דבר רע בדבר כזה.
אם זה משנה לכם משהו- אני שומרת שבת+למדתי כמה שנים בבית ספר דתי.
גם לאכול חזיר/לעשות קעקועים וכו' אסור לפי התורה אבל בכל זאת עושים את זה בארץ, זה בסדר אבל להתחתן עם מישהו מהמין שלך זה לא בסדר? אין שום דבר רע בדבר כזה.
אם זה משנה לכם משהו- אני שומרת שבת+למדתי כמה שנים בבית ספר דתי.
אנונימית
כן ברור
הם בדיוק כמונו רק נמשכים למין אחר ויש להם זכות להיות חופשיים ולהתחתן עם מי שהם רוצים כמו כל אחד.
לא צריך למנוע את זה מהם בגלל שזה כתוב בספר כי הם לא שונים מאף אחד
הם בדיוק כמונו רק נמשכים למין אחר ויש להם זכות להיות חופשיים ולהתחתן עם מי שהם רוצים כמו כל אחד.
לא צריך למנוע את זה מהם בגלל שזה כתוב בספר כי הם לא שונים מאף אחד
אנונימית
בעד כמובן
מה בא לי להתחתן בחיים
מה בא לי להתחתן בחיים
בעד, באמת אין סיבה מוצדקת ללמה לא.
^^^^ יש איסור על חתונה של שניים מאותו המין
אם אין לך ידע בהלכות בבקשה אל תביא מידע שגוי
אם אין לך ידע בהלכות בבקשה אל תביא מידע שגוי
אנונימי
בעד?
תנו לי להסביר משהו ממש קטן (טוב נו, קצת ארוך...)
בעד - אתה רוצה את זה!
דוגמא: אני בעד שיתחילו לייצר שוקולד של אוסם
בעד קהילה גאה - אני בעד שיהיו כמה שיותר הומואים
אני בעד שהבן שלי יהיה הומו!
אני בעד הומואים = אני בעד שימשיכו להיות הומאים
נגד - לא מסכים לזה
אני נגד שיתחילו לייצר שוקולד של אוסם
אני נגד שיהיו הומואים
אז אני כן נגד, אבל אני לא אקלל/ארביץ..
הם עוברים על אחת העבירות הכי חמורות!
וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא.
וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם.
בקיצור אני נגד!
אבל אני לא אקלל/אשנא..
תנו לי להסביר משהו ממש קטן (טוב נו, קצת ארוך...)
בעד - אתה רוצה את זה!
דוגמא: אני בעד שיתחילו לייצר שוקולד של אוסם
בעד קהילה גאה - אני בעד שיהיו כמה שיותר הומואים
אני בעד שהבן שלי יהיה הומו!
אני בעד הומואים = אני בעד שימשיכו להיות הומאים
נגד - לא מסכים לזה
אני נגד שיתחילו לייצר שוקולד של אוסם
אני נגד שיהיו הומואים
אז אני כן נגד, אבל אני לא אקלל/ארביץ..
הם עוברים על אחת העבירות הכי חמורות!
וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִוא.
וְאִישׁ אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם.
בקיצור אני נגד!
אבל אני לא אקלל/אשנא..
ברור שבעד! אני לא מבינה למה צריך להפלות אנשים לפי מי שהם אוהבים
לכל אחד מגיע להתחתן
ברור! אני הייתי רוצה להתחתן עם מישהי שאני אוהבת
כן זה לא יפגע בי אם הם יהיו מאושרים יותר
שואל השאלה:
דבר ראשון אני בת ודבר שני את יכולה ללחוץ על השלוש נקודות למעלה וללחוץ על קבלת עדכונים ולא תקבלי יותר
דבר ראשון אני בת ודבר שני את יכולה ללחוץ על השלוש נקודות למעלה וללחוץ על קבלת עדכונים ולא תקבלי יותר
שואל השאלה:
וגם אני לא יודעת איך למחוק אני יכולה רק לערוך את השאלה
וגם אני לא יודעת איך למחוק אני יכולה רק לערוך את השאלה
אני בעד אבל אני מבינה למה לא מרשים לעשות נישואים בארץ
כן, מי שרושם שלא-
מה אכפת לכם?
הם אוהבים אחד את השני, למה שיהיה להם אסור?
תנו להם לעשות מה שאתם רוצים אם זה מפריע לכם תתעלמו
מה אכפת לכם?
הם אוהבים אחד את השני, למה שיהיה להם אסור?
תנו להם לעשות מה שאתם רוצים אם זה מפריע לכם תתעלמו
נגד.
מדינת יהודים אנחנו. ונשמור עליה טהורה כמה שאפשר. אם ניתן לזה יד בסוף כל המדינה תהפוך לכזאת.. טוב היא כבר כזאת מדינת תל אביב עם הכי הרבה בכל העולם.. תשאלו את גוגל ישר יענה לכם
ואני לא הומופוב.. תלמדו קצת את ההגדרה :)
מדינת יהודים אנחנו. ונשמור עליה טהורה כמה שאפשר. אם ניתן לזה יד בסוף כל המדינה תהפוך לכזאת.. טוב היא כבר כזאת מדינת תל אביב עם הכי הרבה בכל העולם.. תשאלו את גוגל ישר יענה לכם
ואני לא הומופוב.. תלמדו קצת את ההגדרה :)
שואל השאלה:
למה?^
למה?^
נישואים אזרחיים לנישואים גאים חובה פה
בעד
אנונימית
אני בעד, זאת זכות בסיסית של אדם- להתחתן ולהקים משפחה
זה כמו שתשאלי אתם בעד זכויות אדם?
זו לא שאלה לגיטימית, את נותנת לאנשים את האופציה להגיד שלא
אין שום סיבה, שמישהו יגיד שהוא נגד.
ואם כן, הוא הבעיה פה
אז כן, אני בעד שאני אתחתן פה בארץ
זו לא שאלה לגיטימית, את נותנת לאנשים את האופציה להגיד שלא
אין שום סיבה, שמישהו יגיד שהוא נגד.
ואם כן, הוא הבעיה פה
אז כן, אני בעד שאני אתחתן פה בארץ
לא יודעת חח זה מזור
למאו אין פה בעד ונגד
זה זכויות בסיסיות של האדם
ורק חבל שהמדינה שלנו דפוקה שלנו מאפשרת את זה זה כמו שאני אגיד שאין נישואים לסטרייטים
זה דפוק וכל מי שאמר לא גם דפוק
זה זכויות בסיסיות של האדם
ורק חבל שהמדינה שלנו דפוקה שלנו מאפשרת את זה זה כמו שאני אגיד שאין נישואים לסטרייטים
זה דפוק וכל מי שאמר לא גם דפוק
לא מסכן הילד
מן הסתם.
בעד!!!
כן בעד, שיעשו מה שבא להם למה שהמדינה תעצור להם תחיים
אנונימית
כע שיעשו מה שטוב בשבילם
לא, אני יהודי ויודע שזה לא טוב.
שכל אחד יעשה מה שטוב לו זה לא מעניין אותי
ברור
לא רואה סיבה שלא
לא רואה סיבה שלא
נגד,אנחנו מדינה במזרח התיכון לא באירופה.
וכמו כל מדינה מזרח תיכון צריך להיות ככה.
וכמו כל מדינה מזרח תיכון צריך להיות ככה.
מסכימה עם סטאן ננסי
בטח שבעד
נגד, זה אסור לפי הדת, וזוהי מדינה יהודית
כן למה לא
מה הם שונים מכל בן אדם בישראל שרוצה להתחתן?
מה הם שונים מכל בן אדם בישראל שרוצה להתחתן?
כן
ביסקסואלית גאה צ'ק
אנונימית
אין שום סיבה שלא
בכללי לא צריך לחייב אנשים להתחתן רק ברבנות
בכללי לא צריך לחייב אנשים להתחתן רק ברבנות
כן כי אני לא צריכה אישור מספר בשביל לחיות איך שאני רוצה לחיות
כן למה לא
אמרו פה מלא דברים יפים ולכן לא אוסיף, רק אגיד שהתורה בתחת שלי אם היא כופה עליי כלא מאמינה לעשות (או לא לעשות במקרה הזה) משהו שאני לא מאמינה בו. הפרדת דת ממדינה!!!
אני ככ בעד
ברור, אני באמת לא רואה סיבה שלא. אין לי מושג אפילו למה שואלים את זה, הם פשוט אוהבים מין אחר, כל עוד יש אהבה, הקשר בריא, הכל בסדר! שיעשו מה שטוב להם! מה אכפת לי איזה מין הם ולאיזה מין הם נמשכים, למה צריך לאסור נישואין על זוג רק בגלל שהם מאותו המין
דבילית ^ (מופנה לתגובה שנמחקה שאומרת לשרוף להטב)
אני בעד וזאת אפילו לא שאלה! לאף אחד אבל לאף אחד אין זכות להגיד למישהו אם מי להתחתן או את מי לאהוב!!!! כל הממורמרים שרושמים שזה אסור הלכתית או שזה מגעיל אותם זאת לגמרי בעיה שלכם תכפו את זה על עצמכם לא על אנשים אחרים ובטח ובטח שאל תגידו לאנשים את הדעה שלכם כי זה פשוט לא מעניין לכל אחד יש את הזכות להיות עם מי שהוא רוצה!!!
אני בעד שכל אחד יעשה מה שטוב לו
בעדד
בעד
וואו למה לקלל אבל
לפני שהם מהקהילה הגאה, הם בני אדם כמו כל אחד מאיתנו ולכן צריך לתת להם.ן רשות ואת הזכויות שמגיעות להם.ן כמו שיש לי ולך
לפני שהם מהקהילה הגאה, הם בני אדם כמו כל אחד מאיתנו ולכן צריך לתת להם.ן רשות ואת הזכויות שמגיעות להם.ן כמו שיש לי ולך
כן מאוד בעד הם לא שונים מאיתנו
הכי בעד בעולם!!!!
בתור דתי, כן אבל אך ורק אם הזוג שניהם יהודים כי אם יהיו נישואים אזרחיים גם לגויים בארץ אז זאת תהיה מדינת כל אזרחיה ואני תןמך במדינה יהודית ולדעתי התבוללות זה כמו שואה למסורת וליהדות
אנונימי
בתור לסבית ברור! אבל ויש אבל אני יכולה להבין למה אסור נישאוים חד מינים בארץ זאת מדינה יהודית שהולכת לפי הערכים שלה וזה נוגד אותם . אבל ברור שהייתי מעדיפה שיהיה לנו את חופש הביטוי ואת החופש להתחתן עם מי שנרצה.
ודרך אגב האנשים מהקהילה הגאה משרתים את המדינה הזאת הרבה יותר מכל חרדי דפוק. הם לעומת החרדים עובדים, משלמים מיסים ומשרתים בצבא כך שאין למדינה הזאת זכות בכלל לכפות עליהם דברים ועוד יותר לחרדים האלה!
לדעתי כול אחד יכול לעשות מה שבא לחיות איך שהם מרגישים כול אחד שיעשה מה שטוב לו
בעד
לא מפריע לי לא ענייני פלוס יש לי חברים מהקהילה ואני בתכלס רוצה שיהיה להם טוב ושהם יחיו חופשי
לא מפריע לי לא ענייני פלוס יש לי חברים מהקהילה ואני בתכלס רוצה שיהיה להם טוב ושהם יחיו חופשי
אני נגד נישואין בכללי...
בעד לגמרי
לא ומגיע לכם שאסור(:
אנונימי
כן למה?
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם לא ציפיתי שהיה כל כך הרבה תשובות או שנהיה בחמים בכלל אבל תודה לכולם בקיצור
אוקיי תודה לכולם לא ציפיתי שהיה כל כך הרבה תשובות או שנהיה בחמים בכלל אבל תודה לכולם בקיצור
מה שונה בהם, הנטייה המינית? זו לא סיבה לשלול את הזכות שלהם להביע את האהבה שלהם אחד כלפי השני, או להישבע אמונים זה לזה. לכל אחד מגיע לאהוב ולחיות עם האהבה שלו. ומשפחות חד-מיניות, בדיוק כמו משפחות שמורכבות מגבר ואישה, הן משפחות שנותנות את הטוב ביותר לילדים שלהן, ודואגות לתת להם חום ואהבה. אז למה לא לאפשר להם להתחתן, לאמץ, לעשות פונדקאות וכד'?
---
אני חושב שזה לא לגיטימי להתנגד לזה. אסביר.
אומנם לא כופים עליך להתחתן, אבל כן כופים עליך להתחתן באופן דתי (אם תרצה להתחתן). זו עדיין כפייה על ידי שילוב של הדת בחוק. אין לנו אופציות לא להתחתן בחתונה דתית, משום שיש מונופול שכופה עלינו לעשות את זה בדרך אחת בלבד. אז אל תנסו לצייר את זה כאילו זה ליברלי, כי זה לא ליברלי. עצם העובדה שאין לנו אפשרות להתחתן שלא לפי הדת = כפייה דתית.
אני לא חושב שלכפות את האידיאולוגיה שלכם על אנשים אחרים זה לגיטימי. לצורך העניין, זה דבר אחד לא להסכים עם אנשים שמשתמשים בטלפון בימי שבת מסיבות דתיות, אבל זה דבר אחר לגמרי לתמוך בחוק שאוסר להשתמש בו בימי שבת. זה הבדל של שמיים וארץ. זה נוגד את חופש הביטוי, וזה גם לא מאפשר לחיות בדרך שלך, כפי שאתה רוצה. שלא לדבר על עצם העובדה שלהתנגד לנישואין חד-מיניים = תמיכה באפלייה על רקע נטייה מינית של אדם.
אני לא רואה את זה בעין יפה שאנשים כופים את הדעה שלהם על אחרים, תומכים באפליה של קהילה מסוימת, ואז עוד אומרים: "זו דעתי, אז תקבלו אותה". הדעה הזו רחוקה מלהיות לגיטימית. אז לא, אני ממש לא מקבל אותה.
---
אני חושב שזה לא לגיטימי להתנגד לזה. אסביר.
אומנם לא כופים עליך להתחתן, אבל כן כופים עליך להתחתן באופן דתי (אם תרצה להתחתן). זו עדיין כפייה על ידי שילוב של הדת בחוק. אין לנו אופציות לא להתחתן בחתונה דתית, משום שיש מונופול שכופה עלינו לעשות את זה בדרך אחת בלבד. אז אל תנסו לצייר את זה כאילו זה ליברלי, כי זה לא ליברלי. עצם העובדה שאין לנו אפשרות להתחתן שלא לפי הדת = כפייה דתית.
אני לא חושב שלכפות את האידיאולוגיה שלכם על אנשים אחרים זה לגיטימי. לצורך העניין, זה דבר אחד לא להסכים עם אנשים שמשתמשים בטלפון בימי שבת מסיבות דתיות, אבל זה דבר אחר לגמרי לתמוך בחוק שאוסר להשתמש בו בימי שבת. זה הבדל של שמיים וארץ. זה נוגד את חופש הביטוי, וזה גם לא מאפשר לחיות בדרך שלך, כפי שאתה רוצה. שלא לדבר על עצם העובדה שלהתנגד לנישואין חד-מיניים = תמיכה באפלייה על רקע נטייה מינית של אדם.
אני לא רואה את זה בעין יפה שאנשים כופים את הדעה שלהם על אחרים, תומכים באפליה של קהילה מסוימת, ואז עוד אומרים: "זו דעתי, אז תקבלו אותה". הדעה הזו רחוקה מלהיות לגיטימית. אז לא, אני ממש לא מקבל אותה.
איש איש באמונתו יחיה כל עוד הוא יודע איך להעביר את המסרים שלו ואת הדעות שלא בדרך שלא תפגע בכלל הציבור! (וכל עוד הוא יודע לכבד דעות אחרות)
זו הדעה שלי- ובאמת שכל אחד יעשה מה שנכון לו. אני בעד
זו הדעה שלי- ובאמת שכל אחד יעשה מה שנכון לו. אני בעד
keshetbehanan - מוד
אנונימית
אבל מה לעשות שאין לך זכות לחפות על אנשים עם מי להיות ועם מי לא תמשיך להיות ממורמר..
כן
דארק אנג'ל את כל-כך צודקת!!
כן ברור, שכל אחד יעשה מה שבא לו, שיתחתן עם זבוב או משהו כזה אם הוא רוצה
לא ממש מעניין אותי. כל עוד אנשים עושים דברים שלא פוגעים בי או באחרים או בנפש של מישהו.
חייבת להגיד שזה דיכוי לכתוב לא! באמת, כל בנאדם שכותב לא, אני די בטוחה שלא רק שלא היינו יכולים להסתדר גם הייתי ביחסי שנאה איתו אם הייתי מכירה אותו. (אני לא לסבית) אבל אם הייתי לא הייתי רוצה לדעת שאין לי סיכוי להיות מאושרת רק כי איזה מטומטם כתב פעם באיזה ספר שהאהבות שלי לא לגיטימיות. אני יודעת שיש אנשים שלא יסכימו אבל זאת דעתי. חוץ מזה תתעסקו בעניינים שלכם ותפסיקו לדחוף את האף שלכם לעניינים של אחרים, אם שני אנשים מהקהילה הגאה רוצים להתחתן תנו להם, זה פוגע בכם אישית? מפריע לכם איכשהו? לא ברור שלא, אז עזבו את שים בשקט
אני בעד שאנשים יעשו מה שבא להם ושלא ישפטו אותם מהצד כי זה לא נכון. אף אחד לא היה רוצה שישפטו אותו מהצד.
אם את/ה אוהב/ת את בן/ת הזוג שלך אז את/ה לא צריך/ה להקשיב לאחרים ולהקשיב רק לעצמך
אם את/ה אוהב/ת את בן/ת הזוג שלך אז את/ה לא צריך/ה להקשיב לאחרים ולהקשיב רק לעצמך
חייבת להגיד שזה דיכוי לכתוב לא! באמת, כל בנאדם שכותב לא, אני די בטוחה שלא רק שלא היינו יכולים להסתדר גם הייתי ביחסי שנאה איתו אם הייתי מכירה אותו. (אני לא לסבית) אבל אם הייתי לא הייתי רוצה לדעת שאין לי סיכוי להיות מאושרת רק כי איזה מטומטם כתב פעם באיזה ספר שהאהבות שלי לא לגיטימיות. אני יודעת שיש אנשים שלא יסכימו אבל זאת דעתי. חוץ מזה תתעסקו בעניינים שלכם ותפסיקו לדחוף את האף שלכם לעניינים של אחרים, אם שני אנשים מהקהילה הגאה רוצים להתחתן תנו להם, זה פוגע בכם אישית? מפריע לכם איכשהו? לא ברור שלא, אז עזבו את שים בשקט
נשלח לי פעמיים בטעות, חח