7 תשובות
שואל השאלה:
תסבירו למה
אם אתם לא מסבירים אז איך אפשר לדעת למה
תשכנעו קיצר
אנונימית
בעד כי שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה ונוח לו ושאנשים אחרים לא יטיפו לו על מה ומי שהוא אוהב
בטח שבעד הרי מה אכפת לאנשים מה אנשים אחרים אוהבים זה כולה משיכה מינית זה טעם, זה כמו שיש טעם בסדרות ובמוזיקה. שיצאו להם מהמיטות כבר
בעד. כל בן אדם והדרך שלו
לכל אחד יש זכות לחיות איך שעושה לו טוב ולאף אחד אין זכות להגביל אותו
בעד, כי כמו שבן ובת רוצים להתחתן ככה גם שני בנים או שתי בנות רוצים להתחתן