9 תשובות
זה אותו דבר..
שואל השאלה:
איך אותו דבר בשביל בטן יותר מחוטבת צריך גרעון קלורי ובשביל מסה צריך גרעון חיובי
איך אותו דבר בשביל בטן יותר מחוטבת צריך גרעון קלורי ובשביל מסה צריך גרעון חיובי
אה הבנתי, אפשרי עדיין
שואל השאלה:
בוא נשמע
בוא נשמע
לא חייב גירעון חיובי בשביל מסה
שואל השאלה:
לא... זה נקרא גרעון קלורי חיובי
לא... זה נקרא גרעון קלורי חיובי
שואל השאלה:
כן חייב אבל
כן חייב אבל
נכון נכון אין דבר כזה גירעון חיובי
לא חייב תראי סירטונים של לויס פיטנס
באותו הנושא: