17 תשובות
תלוי באיזה גיל
תלוי בחיבור
כנראה שלא
אם זה נגיד 18 ואני 20 סבבה אבל אם נגיד 16 ו14 ממש לא
אולי כן ואולי לא..
שואל השאלה:
^^^למה לא?
כרגע לא. מרגיש לי כמו בייביסטר
אולי בגיל 24/5 זה ישתנה
למרות שאני מקווה שעד אז אני כבר אמצא את עצמי מבחינת זוגיות
אני 15 ולא אני לא אצא עם מישהו בן 13 אעאע לא
שואל השאלה:
^ואם הוא בוגר ונראה בגילך?
אז אני מבינה שאתה בוגר מפותח ושרירי
ומאוהב במישהי בת 16???
נופ סורי זה כמו שאני לא אצא עם בן 17 אז גם לא עם בן 13
שואל השאלה:
^^16.5, וכן.
אני בת 21 אין לי בעיה לצאת עם בן 19 בוגר אבל
אנונימית
תנסה, אין לך מה להפסיד איתה
יכול להיות שהיא מהבנות האלה שאין להן בעיה.
גם בשביל לא ליצור ישר כאילו רושם לא טוב, אל תגיד את הגיל שלך,
ואם היא יודעת איזה כיתה אתה
אז תשקר על הגיל ותגיד שאתה גדול בשנתון או משהו
ואז היא לא ישר תפסול
בהצלחה!!!!
שואל השאלה:
^היא אחותה של מישהי מהכיתה שלי.
כרגע לא.