6 תשובות
טכנית אומרים שהבגרות אצל הבנות מתפתחת יותר מהר מהבנים (לא אומרים, זו עובדה).
אז בשביל שנבין אחד את השני מבחינה בגרותית, עדיף שאנחנו הבנות נצא עם מישהו גדול מאיתנו
כי בנות יותר בוגרות מבנים לכן בדר כלל הגבר יותר גדול
אנונימית
כי זה מוזר. גם אם מישהו בגילי
יש משהו כיף בהרגשה של להיות עם מישהו שהוא גדול ממך גם פיזית הרגשה של הגנה וחום
כשזה מישהו קטן זה מרגיש לעשות בייביסטר ולא תודה
למה אתה מכליל?
שואל השאלה:
ועם הוא בגילך?
שואל השאלה:
לא נכון