18 תשובות
כן כנראה
זה רק חצי שנה
כן, אני לא רואה בזה בעייה
כן
כן למה לא
כן
שואל השאלה:
לאדע זה רק חצי שנה אבל בכל זאת שהיא תהיה 17 אני אשאר 16....
אז טיפלה מוזר אבל אם אתם אומרים שכן אז נזרום ^^^
אנונימי
כן זה לא כזה קריטי
לא זה ממש מוריד לי
חצי שנה-שמונה חודשים זה סבבה
אבל יותר מזה? מאמינה שלא
כרגע לא
כי יצא לי לצאת רק עם גדולים ממני יחסית משמעותית בגיל
אבל בעתיד כשזה לא קריטי ומתבגרים בכיף
קצת בעיה לי,זה מסובך..