7 תשובות
יש מצב
זה די הבדל בגילאים האלה כי גדלים די הרבה בשנתיים... אם בגילאים האלה קטן ממני עד שנה אז סבבה אבל לא יותר מזה
אפ אני ממש אתחבר לאופי שלו ואראה שהוא בוגר יחסית אז כן למה לא
כרגע לא...
כי אני זוכרת שבגיל 13 הבנים בכיתה וגם אני היינו מאוד ילדותיים וכאילו לדמיין את עצמי יוצאת עכשיו עם מישהו בגיל 13 זה לא נראלי מתאים בכלל
אני תכף בת 15 אז לא אצא עם מישהו בן 13
הילדים בגילי ילדותיים אש אז ילד בן 13...?
אנונימית